2794
سلام اگر در مرکزی معتبر بررسی شدید و مطمئن هستید باردار نیستید میتوانید دارو بگیرید تا پریود شوید.گاهی استرس عامل آن است یکبار ارزش پیگیری ندارد.روز خوش
1397/03/31
سلام دوست عزیز با توجه به شرح حال شما خیر احتمال بارداری وجود ندارد علت تاخیر در پریود شما ممکن است از عوارض مصرف قرص اورژانسی و یا استرس و اضطراب باشد موفق باشید
1397/03/30
سلام دوست عزیز با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری وجود دارد بهتر است برای اطمینان فردا از تست بی بی چک استفاده کنید.
1397/03/30
با سلام ممکن است در اثر اپیلاسیون یا تیغ زدن ایجاد شود بهتر است از لیزر موی زاید استفاده کنید و کرم های مخصوص آکنه بدن .
1397/04/16
سلام آیا شرایط انجام آزمایش را رعایت کرده اید ؟آیا هر دو آزمایش در یکجا انجام شده است؟ اگر مرکز معتبر است و شرایط را رعایت کرده اید به آزمایش دوم اعتماد کنید.شب خوش
1397/03/30
سلام دوست عزیز اگر به خون ریزی افتاده اید احتمال بارداری وجود ندارد اما اگر فقط لکه بینی و یا خون ریزی سبک داشته اید بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید موفق باشید.
1397/03/29
سلام اگر تاخیر بیش از ده روز دارید آزمایش بارداری انجام دهید.ترشحات بدون بو، سوزش و خارش طبیعی تلقی میشود.موارد بهداشتی را بیشتر رعایت کنید.روز خوش
1397/03/30
سلام اگر درد ادامه داشت بهتر است توسط پزشک معاینه شوید و در صورت نیاز جهت اطمینان از سلامت سینه ها سونوگرافی انجام دهید.روز خوش
1397/03/30
سلام اگر از بارداری مطمئن هستید بهتر است انجام ندهید اما در غیر اینصورت در فضایی با تهویه مناسب و توسط دیگری میتوانید آنرا انجام دهید.روز خوش
1397/03/29
سلام دوست عزیز مصرف قرص ال دی در زمان بارداری ممنوع است در زمان بارداری برای از بین رفتن کیست تخمدان نیازی به مصرف دارو نیست زیرا به علت تغییرات هورمونی در دوران بارداری کیست های ت...
1397/03/27