2723

باسلام. دخترم 4ماهش تموم شده و تشخیص دادن که میکروسفالی هست و هر روز هم تشنج میکنه و عضلاتش رو مثل چوب سفت کرده و چشمانش سفید میشود. نمیتونه چیزی دستش بگیره و اینک میگن اسپاسم داره. دکتر جراح مغز و اعصاب میگفت کاردرمانی نبرین چون فایده ای نداره و امیدی به خوب شدنش نیست. وقتی حالت دمر میزاریم نمیتونه قشنگ واسته و گردن بگیره و اینک نمیتونه غلت بزنه برگرده .بنظرتون چیکارکنیم کمک کنید لطفا؟

اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

کاردرمانگر جسمی کودکان

با سلام خدمت شما والد گرامی
دکترتون در مورد اینکه کاردرمانی نبرید فعلا درست گفتن چون با وضعیت تشنج فعال نمیشه کمکی بهش کرد
اما اگر تشنج کنترل شد به یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودک( نه جراح مغز و اعصاب) مراجعه کنید تا به کاردرمانی ارجاعتون بده و کاردرمانگر در اون مرحله بعد از چند جلسه کار کردن با کودک بهتون میگه که چقدر میشه کمکش کرد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

اسپاسم عضلانی نوزاد

پاسخ با سلام، علائم ذكر شده حركات طبيعی هر شيرخواری هستند. در صورت نگرانی به متخصص اطفال مراجعه فرمایید.

اسپاسم شدید کمر

پاسخ سلام وقتتون بخيربدانيد كه جسم و روح از هم جدا نيستند، هر دو روی هم تاثير دارند. استرس ها و فشارهای روزانه ميتواند به جسم آسيب بزند و سيستم های جسمانی را مختل كند؛ پس پيشنهاد اوليه من به شما رفع اين تن...

اسپاسم و استفاده از شیر خشک

پاسخ سلام اگر زمينه تشنج كودكتون متابوليک نباشه شير خشک معمولی مشكلی نداردبرای تشخيص علت اسپاسم در كودكتون و نوع تغذيه با پزشكش مشورت كنيد.

اسپاسم مداوم معده

پاسخ سلام دوست عزیز ، اسپاسم معده چیزی نیست که انسان قادر به درک آن باشد. روزانه در بدن همه ما ، معده بار ها و بار ها منقبض و منبسط می شود و ما هیچ حسی از این انبساط و انقباض نداریم. این اصطلاح نا درست است...