سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید

عذر میخوام من از اسپاسم معده خسته شدم. معده ام سوزش نداره زخم هم نداره ولی هر چیزی که میخورم معده ام به شدت دچار اسپاسم میشه هر چی دکتر هم میرم بی فایده است. حس دردش شبیه گرفتگی رگ پا هستش با همون شدت و همون درد گاهی تا ساعت ها این درد رو تحمل میکنم هیچ چیز هم دردش رو کم نمیکنه میشه لطفا بگین من چیکار کنم دچارش نشم؟ ممنون میشم 

اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل طراح سایت و مترجم وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

فوق تخصص گوارش

سلام
دوست عزیز ، اسپاسم معده چیزی نیست که انسان قادر به درک آن باشد. روزانه در بدن همه ما ، معده بار ها و بار ها منقبض و منبسط می شود و ما هیچ حسی از این انبساط و انقباض نداریم.
این اصطلاح نا درست است و قطعا درد معده شما بدلیل آسیب های مخاطی است.
برای تشخیص علت صحیح این آسیب با توجه به سابقه طولانی درد در شما، نیاز به اندوسکوپی محسوس است. 
در برخی افراد با این علامت ها گاهی نیاز به مصرف چنددین ساله دارو ها وجود دارد. پس به پزشک خود اعتماد کنید. دارو ها را کمل مصرف کنید و در صورت عدم بهبود به ایشان مراجعه نمایید و اطلاع دهید تا مراحل بعدی درمان را انجام دهند.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

اسپاسم شدید کمر

پاسخ سلام وقتتون بخيربدانيد كه جسم و روح از هم جدا نيستند، هر دو روی هم تاثير دارند. استرس ها و فشارهای روزانه ميتواند به جسم آسيب بزند و سيستم های جسمانی را مختل كند؛ پس پيشنهاد اوليه من به شما رفع اين تن...

اسپاسم عضلانی نوزاد

پاسخ با سلام، علائم ذكر شده حركات طبيعی هر شيرخواری هستند. در صورت نگرانی به متخصص اطفال مراجعه فرمایید.

اسپاسم و استفاده از شیر خشک

پاسخ سلام اگر زمينه تشنج كودكتون متابوليک نباشه شير خشک معمولی مشكلی نداردبرای تشخيص علت اسپاسم در كودكتون و نوع تغذيه با پزشكش مشورت كنيد.

اسپاسم شيرخوارگی

پاسخ کاربر گرامی سلام. تیم تخصصی نی نی سایت در حال تکمیل است؛ اما درحال حاضر متخصص مرتبط با سوال شما در لیست تیم نی نی سایت وجود ندارد. از صبوری و حمایت شما سپاس گزاریم.