2723

لیدوکائین برای کاهش درد

2444 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام میخواستم در مورد بی حسی لیدوکائین بپرسم آیا میشه تو اولین رابطه خانم برای کاهش درد استفاده کنه و اینکه ضرری نداره و اینکه اسپری بهتره یا پماد ممنون میشم پاسخ بدید؟


اطلاعات تکمیلی

سن 21 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

سلام دوست عزیز بهتر است از ژل لوبریکانت استفاده کنید به این شکل که این ژل روان کننده روی آلت تناسلی آقا مالیده شود تا عمل دخول راحت تر صورت بگیرد موفق باشید 

تجربه شما

login captcha

سلام

البته شما به دلیل ایجاد ذهنیت هایی که برای اولین رابطه براتون وجود اومده نگران هستید و احساس می کنید که بسیار دردناک و شاید غیرقابل تحمل باشه و متاسفانه حالت روانی اون باعث شده که به فکر کمک گرفتن برای اولین رابطه تون باشید.

متاسفانه در جامعه دوست و آشنا یا فامیل اگر در اولین رابطه جنسی خود تجربه خوشایندی نداشتن این حس ناخوشایندی را به نوعروس ها منتقل کرده و باعث نگرانی هایی می شوندکه بعضا این نگاه به رابطه جنسی باعث میشه که اون فرد در اولین رابطه جنسی ناخودگاه دچار منقبض شدن عضلات واژن بشه و اصلا امکان انجام رابطه به طورعملی غیرممکن بشه که در اصطلاح پزشکی به اون واژینسموس می گویند.

پس شما بهتر استرس و ترس را کنار بگذاری وبه این نکته توجه داشته باشی که دهانه واژن حالت کشسانی داره وراحت می تونه خودش را با آلت همسر با هرنوع سایزی وفق بدهد. فقط مهم این است که قبل از دخول باید پیشنوازی ها خوب و کامل انجام بشه وخانم هم به آمادگی کامل برسه و مجرای واژن هم کاملا خیس شده باشد در این صورت رابطه دخولی خیلی راحت و بدون درد یا با حداقل درد یا یه سوزش کوچولو انجام خواهدشد.

البته لیدوکائین مصرف خارجی داره و اگر از درصد بالا استفاده بشه می تونه باعث سوزش شدید مجرای واژن بشه وحال اگر هم می خواهی از لیدوکائین استفاده کنید از پماد 2 درصد استفاده نمایید.


پرسش ها و پاسخ های مشابه

استفاده از امپول لیدوکائین دربارداری

پاسخ عزیزم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد نگران نباشید

اسپری لیدوکائین برای واژن

پاسخ سلام عزیزم بله مشکلی نداره به جای اسپری ژلش رو هم میتونی استفاده کنی

سلام من تازه ازدواج کردم..به علت ترس از رابطه پرده بکارت سالم هست رفتم دکتر بهم لیدوکائین داد به سخت

پاسخ سلام احتمالا اشتباه در خواندن نسخه اتفاق افتاده تلفنی از منشی دکتر بپرسید

سلام .من برای انجتام دخول..انگشتم رو آغشته به لیدوکائین می کنم بعد وارد واژ« می کنم تا انتها انگشتم.

پاسخ سلام نه ضرری ندارد اما تکنیکها را شروع کنید تا به روال عادی برگردید