2723

شرایط بیمه عمر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 82 بازدید

شرایط و ایتمهای بیمه عمر رو میخواستم بدونم و اینکه آیا برای من که یک فرد میانسال هستم مناسب هست؟ و آیا تکمیلی داره؟ اگر قبل از موعد مقرر برای من مشکلی پیش بیاد بیمه حمایت میکنه؟
موقع انتخاب بیمه باید چه چیزهایی رو مد نظر قرار بدیم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 29 جنسیت زن شغل کارشناس عمران وضعیت تاهل مطلقه
پاسخ مشاور

بیمه عمر و سرمایه گذاری

سلام
بیمه های عمر با توجه به امکان انتخاب سال های پرداخت حق بیمه برای تمام سنین مناسب هست.
بیمه عمر به صورت کلی یک نوع سرمایه گذاری + پوشش های بیمه ای هست که می تواند جایگزین مناسبی برای سپرده گذاری بانک باشد.

بیمه عمر پوشش های فراوانی برای افراد مختلف دارد و پوشش دهی آن شامل موارد زیر است:

  • پوشش سرمایه فوت: در صورت فوت بیمه شده در شرایط عادی و در اثر حادثه پیش از پایان بیمه نامه، به بازماندگان غرامت پرداخت می شود.
  • پوشش بیماری های خاص: در شرایطی که فرد بیمه شده پس از خرید بیمه، مبتلا به بیماری خاص (مندرج در بیمه نامه) شود، هزینه درمان تا سقف موجود در قرارداد به او پرداخت خواهد شد.
  • پوشش از کار افتادگی: در صورت از کار افتادگی فرد بیمه شده، بسته به نوع شرکت بیمه ای و خدمات آن، بیمه از او حمایت خواهد کرد.
در پاسخ به سوال شما درباره تکمیلی باید گفت این بیمه نامه برخی از هزینه های درمانی را پوشش می دهد اما اگر قصد استفاده به عنوان بیمه تکمیلی را دارید باید برای خود بیمه تکمیلی انفرادی تهیه کنید.
امیدواریم توانسته باشیم تا شما را به پاسخ سوالاتتان برسانیم. در صورتی که ابهامی در مورد بیمه عمر برای شما وجود دارد می توانید همینجا سوالات خود را بپرسید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

وام گرفتن با بیمه عمر

پاسخ سلام شرایط پرداخت وام بیمه عمر در شرکت های مختف متفاوت است و در توضیحات بیمه نامه شما بیان شده است. در اکثر شرکت های بیمه پس از گذشت 2 سال از آغاز مدت بیمه نامه عمر می توانید وام بگیرید در حالی که بعض...

عمر مفید دندان پر شده

پاسخ سلام خير اگر هر ٦ ماه دندان ها رو چک كنيد هيچ مشكلی پيش نمياد جای نگرانی نيست

بیمه عمر

پاسخ سلام بیمه عمر به خودی خود بیمه نامه ای است که مفید است اما اینکه بگوییم کدام بیمه عمر بهتر است به خدماتی و پوشش های بیمه عمر بستگی دارد. برای درک بهتر این موضوع توصیه می کنیم تا مقایسه بیمه سامان و پا...

عمر اسپرم

پاسخ اگر دو شب یک بار رابطه جنسی داشته باشید شانس بارداری افزایش می یابد اما اگر سه شب یک بار رابطه داشته اید باز هم احتمال بارداری وجود دارد نمی توان احتمال بارداری را رد کرد موفق باشید