بچه هام دائم میچسبن بهم. دو تا پسر دوقلو دارم که سه سال و هشت ماهشونه دخترمم دو سال و هفت ماهشه.. تو طول روز نمیتونم بشینم یه جا و این سه تا از سر و کولم بالا نرن وای به روزی که بخوام برم جایی که واجبه، کلی باید نقشه بکشم و بذارم پیش کسی بعدم بفهمن من نیستم گریه میکنن مخصوصا پسرام. چیکار کنم چطوری رفتار کنم باهاشون؟

اطلاعات تکمیلی

سن 34 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

دوست عزيز سلام
دوقلوهاي شما به سن مهدكودك رسيده اند، پيشنهاد ميكنم با گذاشتن آنها به مهد كمك كنيد تا ارتباط آنها با همسالانشان بهتر شود و وابستگيشان هم كمتر شود و بعد از بازگشت از مهد زمان بيشتري را براي بازي كردن در كنار آنها باشيد تا نيازشان به كنار شما بودن برآورده شود. و توصيه ميشود حتما قبل از اينكه آنها را ترك كنيد واضح بگوييد كه كجا ميرويد و چه زماني برميگرديد تا مطمئن شوند شما آنها را ترك نكرده ايد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

تفاوت زیاد دوقلوها

پاسخ درود و سلام وقت خوش دوست ارجمند، امیدوارم که خدا شما را کمک بسیار بکنه چون بزرگ کردن دو قلو آنهم هر دو پسر بسیار سخت است و توان و طاقت و تحمل بسیار بالایی میخواهد. این مواردی را که در گزارش تان ذکر کر...

کمبود وزن دوقلوهای سه ساله

پاسخ سلامکمبود ویتامین D (به خصوص اگه شدید نباشه) ارتباط چندانی با کاهش وزن نداره. سایر عوامل بایستی بررسی بشند. شما قد دخترتون رو هم بفرمایید.

عينک زدن دوقلوها

پاسخ سلام دوست عزيزممتشكرم از اعتمادتون به نی نی سايت.دوست عزيز كودک هر روز با چالش های زيادی مواجه ميشه و متاسفانه نميشه تمام موانع را از بين برد تا كودكانمون تو محيط كاملا امن خودشون باقی بمانند و اين بي...