علایم جسمی افسردگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 180 بازدید

سلام خسته نباشید. من افسردگی دارم و علایمی دارم که نمیدونم مال افسردگیه یا کمبودی دارم میخواستم ببینم باید به چه دکتری مراجعه کنم؟ علایم : گزگز کف دستها و پاها (با چند دقیقه نشستن ایجاد میشه و زمان خاصی نیست تقریبا همیشه هست) احساس ضعف و سستی پاها با وجود خوردن غذا به خصوص از صبح تا ظهر. خیلی ضعف دارم تپش قلب خستگی و بی حالی و خواب آلودگی زیاد. 

و سوال دیگه هم دارم اینکه آیا برای درمان افسردگی میشه فقط دارو خورد؟ یا اینکه دارو بدون روان درمانی فایده نداره؟ ممنون .

اطلاعات تکمیلی

سن 24 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر اختلالات جنسی

با سلام ؛
جهت درمان افسردگی می بایست به یک روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان مراجعه کنید .اساس درمان افسردگی استفاده از داروهای ضدافسردگی است.
و درمان‌های غیر دارویی ( روان درمانی ) نیز کمک کننده و موثر خواهد بو .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

علایم جسمی افسردگی

پاسخ با سلام مجدد ؛علائم ضعف و سستی و گزگز می تواند منشا روانی داشته باشد که افسردگی یا اضطراب سردسته علل روانی محسوب می شوند . جهت بررسی و درمان لازم است به یک روانپزشک مراجعه فرمایید و نه روانشناس .

مشکلات جسمی و روحی

پاسخ سلام. صحبتهای شمارو خوندم. شرایط سختی را میگذرانید. من توصیه میکنم جلسات مشاوره حضوری داشته باشید. دارو هم به شما کمک خواهد کرد.

تشخیص اختلالات جسمی ارثی

پاسخ بستگی به نوع اختلال خاص دارد. ما باید بین ناهنجاریهای ارثی و اکتسابی فرق قائل شویم. ناتواناییهای اکتسابی، خانوادگی و ارثی نیستند. ممکن است کودکی مبتلا به فلج اطفال شود اما این عارضه را به اطفال خودش م...

علائم جسمی و روحی در بارداری

پاسخ سلام دوست عزیز نظر کارشناس مامایی محترم در مورد علائم جسمی در بارداری: شما باید روزی یک عدد قرص اسید فولیک یک میلی گرمی مصرف کنید و سعی کنید وعده های غذایی خود را زیاد و حجم غذا را کم کنید سعی کنید ر...