2723

من الان 31 ساله هستم و یه پسر چهار ساله دارم پنج ساله عروسی کردیم و یک سال هم عقد. با هزار زحمت و مشقت تونستیم یه آپارتمان بخریم دو سال اول یه زن و شوهر اجاره کردن و امسال، به بنگاه سپردیم زن و شوهر باشن مستاجرها. وقتی رفتن بنگاه دو تا دختر اومده بودن و شوهرم کمی مکث کرد و قبول کرد! من دوست نداشتم به روش آوردم ولی ایشون تصمیم گرفتن بهشون اجاره بدن. من حقیقتا از دخترهای این روزه که حاضرن خونه و زندگی دیگران رو خراب کنن به شدت ترس دارم. تا الان هیچ مشکلی از این نظر با شوهرم نداشتم ولی اصلا دوست ندارم ماه تا ماه که قراره شوهرم ازشون کرایه بگیره اینا بخوان با شوهرم صحبت کنن و یا اینکه بخوان حرکتهای دیگه ای انجام بدن! به عنوان مشاور به من چه پیشنهادی میدید، من از ترس درونیم براتون گفتم. شاید شما بگید اجازه بدهید تا ببینید چطور دخترایی هستن ولی گاهی خیلی زود دیر میشه!

اطلاعات تکمیلی

سن 31 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم. آیا اتفاقی در زندگی زوجی یا نزدیکانت افتاده که باعث مراقبت و نگرانی بیش از حدت شده؟ و آیا لازمه همسرت هرماه این افراد رو ببینن؟ میشه ساز و کاری در نظر گرفته بشه که اجاره واریز بشه و اگر اون خانمها کاری داشتن هماهنگی از طرف شما انجام بشه. احتیاط در حد طبیعیش باعث سلامت روابط هست و یک موهبته. ولی احتیاط بیش از حد و با پیش قضاوت منفی باعث میشه همسرت حساس یا جریحه دار بشه و اتفاقات بد واقعا رخ بدن. مثل یک زن مسلط و قوی از زندگیت مراقبت کن و اگر رفتارهای ناسالمی از اون خانمها دیدی با آرامش مشکل رو حل کن. زنان زیادی از خانواده های سالم بدلیل اشتغال یا تحصیل یا... ناچارن در شهرهای دیگه زندگی کنن و لزوما زندگی مجردی دلیل بر عدم سلامت افراد نیست. از حالا با همسرت راجع به این ترس صحبت کن و بدون وارد کردن اتهامی به ایشون یا خانمهای مستاجر، از همسرت بخواه اختیارات مربوطه رو به شما تفویض کنن که آرامش زندگیتون به خطر نیفته.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

اجاره ملک مشاع

پاسخ باسلامشما به عنوان مالک در تمام اجزای ملک شريک هستيد و مالک ديگر تنها نسيت به سهم خود حق واگذاری منافع را دارد و از سوی شما طرح شكايت انتقال مال غير امكان پذير است.

رحم اجاره ای و ایجاد مشکل برای کودکم

پاسخ سلام گاهی به خاطر تغییرات هورمونی که در بدن اتفاق میافتد طعم شیر تغییر میکند وکودک دیگر شیر نمیخورد ....از نظر تغذیه خیلی خوب به خودتان برسید مخصوصا لبنیات زیاد مصرف کنید سلامت باشید

امضا کردن سفته برای اجاره مغازه

پاسخ با سلام قبل از امضای هرگونه سند تجاری با یک وکیل دادگستری با شرح دادن موضوع مشورت بفرمائید. موفق باشید

HIV مثبت و امکان اجاره رحم

پاسخ دوست عزیز خیر نمی تواند رحم اجاره بدهد