خانم مربی واقع بین باشید در هیچ کجا صادق نبوده ایشون،،،چه خوب که خودشان رفتند با این همه تضاد،،،سرتان را شلوغ کنید که یک جمله کلیشه ای هست و اما کافیه پذیرش کنید که همچین آش دهان سوزی هم نبودند طبق گفته خودتان
از روانشناس حضوری کمک بگیرید تا شمارا در این بحران همراهی کند
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید