2794

روانپزشکی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 322 بازدید

سلام‌

من‌همسرم یه ساله که مریض شده

یدفعه از همه چی زده شد وهمه رودشمنه

خودش میدونه‌اول که مریض شده بود

میخاست که تنهابمونه من‌روهم‌خونه

راه نمیداد همه چی رو برعکس میکرد

مثل آینه‌و...

باراه قانون چون نگرانش بودیم در بیمارستان

بستریش کردن و۱۵ روز گفتن که بیماری

دوقطبی وفکرکنم شروع ایسکزوفرنی

بهش هم قرص آلانزاپین دادن

وقبول نمیکرد که مریضه

وبعد مرخص شدنش نرفت دکترو

قبول نکردکه مریضه فکرمیکنه که میخان

بکشنش ودشمن میدونه همه رو من و

خانوادش روهم 

به منم شک داشت اول میگف باهمه ای

وبعد فکرمیکنه که ما باهمه همدستیم

ومیخایم که بکشیمش

وحالا منم خسته شدم واومدم خونه بابام

واین یه سال خیلی اصرار کردم بره دکتر

نرفت منم خسته شدم وچون فکرمیکردمنم

دشمنشم این یک سال میگفت که طلاق

بگیریم منم خسته شدم ازکاراش وگیردادناش

بنظرتون چکارکنم من؟؟؟

یه پسر ۵ساله هم داریم

اصلا قبول نمیکنه بره دکتر

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس، روان درمانگر و مشاور

درود فراوان تصمیم جدی بگیرید از حمایت خانواده استفاده کنید وقتی همکاری برای رفتن به دکتر نمی‌کند در نهایت به شما آسیب خواهد زد 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
پرسش ها و پاسخ های مشابه

آیا در حین مصرف داروهای روانپزشکی می توانم باردار شوم یا بهتر است دیرتر اقدام کنم؟

پاسخ نه فقط به خاطر مصرف دارو، بلکه احتمالا شرایط روحی شما بگونه ای است که باید این داروها را مصرف کنید تا به یک حالت نشاط و متعادل برسید. پس ترجیحا تا بهبود حال عمومی و شرایط روحی و روانی باردار نشوید. زی...