2723

حالات روحی بد خواهرم بعد از فوت مادرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 128 بازدید

سلام، مادر من 3 ماه پیش فوت کرده و الان خواهر بزرگم کلا عوض شده! لباس مشکی رو در نمیاره ، به خودش نمیرسه، تو خونه به همه و مخصوصا پدرم گیر میده (خواهر بزرگ مجرده)  فقط هندزفری میزنه به گوشش و یه گوشه به  فیلمهای مامانم نگاه میکنه و آهنگای غمگین در مورد مادر گوش میده، به زور میبریم خونه اقوام مهمونی ، گاهی هم نمیاد.دکتر گفته باید بچه هاش غربالگری سرطان انجام بدن، نمیره آزمایش بده! همش خودش رو مقصر فوت مادرم میدونه ، در حالی که کاری از دست ما بر نمیومد، بعد میگه من خیلی مامانو اذیت کردم (وقتی مادرم زنده بود خیلی با هم جروبحث میکردن.).

الان اصلا نمیاد بریم پیش روانپزشک ( یا راونشناس).نمیدونیم چیکار کنیم، هرچی میگیم با این کارات روح مامانو اذیت میکنه میگه مامان دیگه روحی نداره ، مامان تموم شد! یه بار هم که رفته بودیم سرمزارش گوششو چسبونده بود به سنگ مزار که بزار ببینم صدایی میاد! یه بار هم میگفت :یهو دیدین از بیمارستان زنگ زدن گفتن اشتباه شده ، مامانتون اینجاست و زنده ست.

لطفا راهنمایی کنید


اطلاعات تکمیلی

سن 44 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

کارشناس کاردرمانی

با سلام.
احتمال زیاد خواهر شما دچار افسردگی شده . شما خودتون یک جلسه برید پیش پزشک متخصص روانپزشک و شرح حال خواهرتون رو بیان کنید تا در صورت صلاحدید دارویی رو تجویز کنن.شما هم در منزل کارهایی مثل ظرف شستن و جارو زدن و کار های منزل که طولانی هستن رو بهشون ندید تا بیشتر در فکر فرو نرن.تشویقشون کنید که مراقب گل و گیاه باشن و ورزش کنن و در صورت امکان شغلی داشته باشن

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

حالات عجیب

پاسخ اكر واقعا فشار تا اين حد پايين است حتما توسط متخصص زنان و داخلي بررسي شويد و تشخيص از اين راه مقدور نيست

حالات روحی در بارداری

پاسخ دوست عزیز نگران نباشید مشکلی برای جنین شما به وجود نمی اید وباعث زایمان زودرس نمی شود بهتر است آرامش خود را حفظ کنید موفق باشید.

ضربه مغزی وتغییر حالات

پاسخ خب پسر شما تحت نظر متخصص مغزو اعصاب هستن؟ دوم اینکه متخصص روانپزشکی هم میتونه کمک کنه بهتره مراجعه کنید.

حالات رفتاری غیرعادی دخترم

پاسخ وقت بخیر دوست عزیز بخشی از عدم برقراری ارتباط با اطرافیان به علت شرایط سنی اش هست از بابت خواب های آشفته ای که میبیند به علت بسیار زیاد منشا اضطراب دارد که در خواب او نمود پیدا می کند حتما با یک روان...