2723

بهبود روابط

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 120 بازدید

آقا پسری هست که با هم قرار ازدواج گذاشتیم. یک مدت خیلی عجیب و غریب شده. ساکت تر شده. ولی به صحبتام دقت می‌کنه. تنها مشکلش اینه که خیلی کم حرف شده. اما حضور به موقع داره مثلا روز زن رو بهم تبریک میگه در حالی که اصلا خواستگاری نیومده. البته موقع امتحانات ترمشم هست. خیلی گیجم کرده. یک دفعه هم بهم گفته می‌ترسه که بهم نرسیم. الان با این رابطه چیکار کنم؟ تمومش کنم یا صبر کنم بهم برگرده؟


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۰ جنسیت زن شغل بیکار وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

باسلام 
بهتره با ايشون صحبت كنيد 
علت اين تغيير رفتار را بپرسيد و احساستون به ايشون رامطرح كنيد اينكه چي باعث اين سكوت بيشتر شده و نگراني از چه چيزي دارند كه بهم نرسيد.بعد تصميم بگيريد ادامه بدهيد يا تمام كنيد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

برای بهبود بواسیر در دوران بارداری چه باید کرد؟

پاسخ گاهی واریس وریدهای مقعد برای اولین بار درحاملگی ظاهر می شود و با پیشرفت حاملگی به علت افزایش فشار رحم به مقعد تشدید میگردد. اکثر بواسیرها بعد از زایمان برطرف می شوند. برای بهتر شدن بواسیر میتوانید: - ...

گوشت اضافه بعد از بهبود زخم

پاسخ درود. باید دید و معاینه بشه. اینجوری نمیشه تشخیص داد.

عمل واریکوسل و بهبود وضعیت اسپرم

پاسخ با سلام. برای اظهار نظر لازم است معاینه شوند. با این حال در صورت تایید واریکوسل در معاینه، جراحی کمک کننده خواهد بود.

بهبود لهجه

پاسخ سلام. از کدوم شهرید؟ پیس گفتاردرمانگر برید، واج های استاندارد زبان فارسی ویژگی هایی داره از نظر محل و شیوه تولید که گفتاردرمانگرها بخوبی با اون آشنا هستند، علاوه بر واج بخش عمده آهنگ و پروزودی گفتار ...