2777
2789
عنوان

زایمان دوم

1601 بازدید | 17 پست

سلاممم


من زایمان اولم طبیعی ازنوع فیزیولوژیک بود😢و خیلی سخت؛

میخوام دومی رو سزارین کنم؛

ایا زایمان دوم سخته؟برای منی که اولین سز رو انجام میخوام بدم.

خیلی استرس دارم از مقوله زایمان😭


مالک سرزمین خوشبختیم💎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اولی طبیعی بود ، بدون هیچ چیزی فقط آمپول فشار زدن بهم، سوره ضخرف به شوهرم گفتم برام بخونه میگفتن زایمان و آسون می‌کنه ، یه دعا هم از گنجهای معنوی نوشتم برای زایمان راحت بستم به شکمم، ساعت چهار دردام شدید شد، ک ربع به هشتم زایمان کردم، با دعا میتونی زایمان تو راحت کنی. الان دومی رو باردارم و اصلا دوست ندارم سزارین بشه، خدا خودش کمک کنه

مَنِ اهْتَدی فَإِنَّما یَهْتَدِی لِنَفْسِهِ وَ مَنْ ضَلَّ فَإِنَّما یَضِلُّ عَلَیْها
من اولی طبیعی بود ، بدون هیچ چیزی فقط آمپول فشار زدن بهم، سوره ضخرف به شوهرم گفتم برام بخونه میگفتن ...

خداروشکر که زایمان خوبی داشتید با دعا و قرآن

سوره زخرف

سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات
من اولی طبیعی بود ، بدون هیچ چیزی فقط آمپول فشار زدن بهم، سوره ضخرف به شوهرم گفتم برام بخونه میگفتن ...

فقط سر بخیه هام اذیت شدم خیلی دیر خوب شد و درد داشت، اونم چون دکتر خودم نرسید،😑

مَنِ اهْتَدی فَإِنَّما یَهْتَدِی لِنَفْسِهِ وَ مَنْ ضَلَّ فَإِنَّما یَضِلُّ عَلَیْها
خداروشکر که زایمان خوبی داشتید با دعا و قرآن سوره زخرف

😅😅😅😅ممنون همش فکر کردم با کدوم ز-ض-ذ-ظ- بود،🌺🙏

مَنِ اهْتَدی فَإِنَّما یَهْتَدِی لِنَفْسِهِ وَ مَنْ ضَلَّ فَإِنَّما یَضِلُّ عَلَیْها
فیزیولوژیک چطوریه

زایمان طبیعی، بدون هیچ بی حسی و این چیزایی که جدید اومده که زایمان و راحت میکنه، دردات شروع میشه و صبر میکنی دهانه رحم باز شه و بچه دنیا بیاد

مَنِ اهْتَدی فَإِنَّما یَهْتَدِی لِنَفْسِهِ وَ مَنْ ضَلَّ فَإِنَّما یَضِلُّ عَلَیْها
فیزیولوژیک چطوریه

زایمان فیزیولوژیک در واقع همان زایمان طبیعی است که بدون استفاده از آمپول فشار یا دیگر داروها انجام می‌شود.در زایمان فیزیولوژیک پزشک زنان : https://drramezaninezhad.com/ و زایمان و ماما هیچ دارویی به شما تزریق نمی‌کنند و دخالتی در روند زایمان ندارند. فقط شما را تحت نظر قرار می‌دهند و شما با طی کردن روند زایمان، جنین را به صورت طبیعی به دنیا می‌آورید. مگر اینکه مشکلی در پروسه ی زایمان شما رخ دهد که اقدامات لازم توسط پزشک زنان و ماما انجام می شود

مالک سرزمین خوشبختیم💎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خودکشی

parasto24 | 35 ثانیه پیش

خودکشی

parasto24 | 47 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز