2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کدوم بیمارستان و به چه روشی زایمان میکنید سزارین یا طبیعی، استرس ندارید


طبیعی نه ولی تو محیط یهو قندم میوفته امیدوارم از حال نرم و دووم بیارم

اعصاب زیادی ندارم ،حوصله بحث و دعوا برای آدم دنبال دعوا زیاد دارم،گزارشیا تو تاپیکم نیاین برین یه جا دیگه ........

من برعکس بهمن ماهی اطرافم کمه فقط خودمم

دخترداییِ بابامم بالاخره بعد چندین سال و اندی و با سابقه سرپرستی یک فروند هاپو داره میزاد ماه دیگه 😄


خودم وسط تابستون زاییدم طبیعی بیمارستان خصوصی عالی بود

🌌 ایرانم، به تعداد ستاره های کویر لوت تو دوستت داریم بچه های تو بچه های حضرت زهرا (س) هستن که یه روز ریشه ظلم و خشک میکنن 😇 🇮🇷 خواهرجونم اونی که مریضه و تربیت نشده حالیش نمیشه که پوششت انتخابته نه جرقه ای برای روشن شدن عوضی بازی ها و عقده هاش سر تو یا خونوادش 💔 احتیاط شرط عقله 😕 اهل دعوا و بحث بی فایده نیستم اگه جواب ندادم بدون برای اعصاب خودم و خودت احترام قائلم 😉 به آینده امیدوارم 🤞 زندگی مامانم
کدوم بیمارستان؟ 


ولیعصر قم. ماسک بی دردی داشتن

🌌 ایرانم، به تعداد ستاره های کویر لوت تو دوستت داریم بچه های تو بچه های حضرت زهرا (س) هستن که یه روز ریشه ظلم و خشک میکنن 😇 🇮🇷 خواهرجونم اونی که مریضه و تربیت نشده حالیش نمیشه که پوششت انتخابته نه جرقه ای برای روشن شدن عوضی بازی ها و عقده هاش سر تو یا خونوادش 💔 احتیاط شرط عقله 😕 اهل دعوا و بحث بی فایده نیستم اگه جواب ندادم بدون برای اعصاب خودم و خودت احترام قائلم 😉 به آینده امیدوارم 🤞 زندگی مامانم
ماسک بی دردی برای زایمان طبیعیه؟ خودتون درخواست دادید یا خودشون میزارن


اره خودم گفتم. هزینه خاصی نداشت

🌌 ایرانم، به تعداد ستاره های کویر لوت تو دوستت داریم بچه های تو بچه های حضرت زهرا (س) هستن که یه روز ریشه ظلم و خشک میکنن 😇 🇮🇷 خواهرجونم اونی که مریضه و تربیت نشده حالیش نمیشه که پوششت انتخابته نه جرقه ای برای روشن شدن عوضی بازی ها و عقده هاش سر تو یا خونوادش 💔 احتیاط شرط عقله 😕 اهل دعوا و بحث بی فایده نیستم اگه جواب ندادم بدون برای اعصاب خودم و خودت احترام قائلم 😉 به آینده امیدوارم 🤞 زندگی مامانم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792