2789
عنوان

معلما لطفا

157 بازدید | 15 پست

چه جوری کلید پاسخنامه درست کنم 

آزمون چهار گزینه ای گرفتم صدتا سواله  بعد براش پاسخنامه زدیم 

همکارم گفت کلید درست کن گفت  جای جواب را سوراخ کن 

ولی اولا خیلی روی کاغذ سخته جای جواب در بیارم بعد سوالاتی که پشت هم یه گزینه جواب درستش هست برگه کلید پاره میشه که 

خسته شدم از چک کردن کور شدم 🤕😫😫😫😫

هر چی نت گشتم اصلا راه حلی ندیدم 

چه جوری کلید درست میکنین 

اولین باره پاسخنامه میدم بهشون 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسی نیست مرا یاری کند 🤕

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

از پانچ استفاده کن. جای جوابو سوراخ کن

پآنچ نمیشه  چون فقط لبه ی برگه  زیر پانج میره 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

یعنی چی؟     چرا من متوجه نمیشم    

پاسخنامه درست که جای جوابای درست سوراخ هست چطور درست کنم  

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

پآنچ نمیشه  چون فقط لبه ی برگه  زیر پانج میره

برگه و اون قسمت سوالو تا کن

بعد با قیچی یه کم ببرش

یا اگه سخته بده بچه ها درست کنند    

بیاید با هم مهربون باشیم...اگه تو موضوعی تفاوت عقیده داریم به این فکر کنیم همون قدری که ما فکر میکنیم که عقیدمون منطقی و درست ترینه، طرف مقابلمون از ما بیشتر نباشه به اندازه ما به عقیدش اعتماد داره و فکر میکنه فکر اون منطقی تره خب :) مسلما همونقدری که ما ناراحت میشیم از اینکه به این عقیمون بی احترامی بشه، اوشون هم همونقدر ناراحت میشن... اگه بین رنگارنگی عقایمون هممون به "هر چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند" اعتقاد داشته باشیم زندگی هامون با وجود تفاوت ها زیبا میشه...

ببیناون برگه کلید که داری قسمتایی که جواب هست و جدا میکنی مثلا سوال اول گزینه 3 جوابه اونو با ...

خیلی زحمت کشیدی عزیزم 🤭😁

اینو که خودم میدونم 

فیجی چطور آخه وسط برگه رو در بیارم 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

ببیناون برگه کلید که داری قسمتایی که جواب هست و جدا میکنی مثلا سوال اول گزینه 3 جوابه اونو با ...

الان متوجه شدم

برای زود تصحیح کردنشون میخواد اسی

بخدا اگه من از این کارا کرده باشم  

چشمهایم را می بندم،،باران شنیدنی است🌿🌱
خیلی زحمت کشیدی عزیزم 🤭😁 اینو که خودم میدونم  فیجی چطور آخه وسط برگه رو در بیارم


    اره فکر کردم اینو میخوای


بیاید با هم مهربون باشیم...اگه تو موضوعی تفاوت عقیده داریم به این فکر کنیم همون قدری که ما فکر میکنیم که عقیدمون منطقی و درست ترینه، طرف مقابلمون از ما بیشتر نباشه به اندازه ما به عقیدش اعتماد داره و فکر میکنه فکر اون منطقی تره خب :) مسلما همونقدری که ما ناراحت میشیم از اینکه به این عقیمون بی احترامی بشه، اوشون هم همونقدر ناراحت میشن... اگه بین رنگارنگی عقایمون هممون به "هر چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند" اعتقاد داشته باشیم زندگی هامون با وجود تفاوت ها زیبا میشه...

الان متوجه شدم برای زود تصحیح کردنشون میخواد اسی بخدا اگه من از این کارا کرده باشم    

چشام دراومدن بخدا 😫😫 ۳۶ نفرن  صد تا سوال 🤕

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

   اره فکر کردم اینو میخوای

یه راه خودم پیدا کردم 🤗😍

راست میگن نیاز باعث خلاقیت میشه 

با استفاده از کاور پلاستیکی  انجام دادم 

کاور گذاشتم روی برگه درست با ماژیک علامت زدم بعد گذاشتم روی برگه بچه ها  هر جا گزینه   اشتباه  زده بودن معلوم شد برای دخترم  شماره های اشتباه  خوندم یادداشت کرد بعد کنار پاسخنامه براشون نوشتم 

البته قبلش نگاه کنم سوال خالی نداشته باشن 

ولی خیلی راحته اینطوری 😍😍😍🤗


من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

میفهمم    

عزیزم راهشو خودم کشف کردم😁

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز