2777
2789
قلقلی برا بچم امن یجیب بخون و دعاش کن خوب بشه میترسم ببرمش دکتر و بگه باید ببری پیش جراح اطفال و نهایتا جراحی بشه خیلی غصه میخورم
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم ولی من گروه خونیم a مثبته که این گروه خونی بچه هاشون بدترین نوع زردی رو میگیرن ای مرده شور زردی رو ببرن که با بچم اینجوری کرد
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
چرا قشنگ پایین اومد ولی معمولا بعدش دیگه بالا نمیره اما برا دختر من بالا رفت
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
نه تو بیمارستان خاتم بستری شد اونجام نمیذاشتن بمونم کلا تو عید بود و دست و بالمون بسته بود چون نه دکتری در دسترس بود نه چیزی خیلی سخت بود بچه 14 روزه تا حالا پنج شیش بار خون داده دستش کبود شده
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
الهی لر چه زودتر معصومه مامانی خوب خوب بشه و زردیش بیاد پایین و مشکل دیگش هم خوب خوب خوب بشه تا مامانش خوشحال بشه درسته من مادر نیستم ولی حس مادرانه رو دارم و درکت میکنم غصه نخور ابجی ان شاءالله دختر گلت خوب خوب خوب میشه
مرسی قلقلی جان آره تو حسشو داری ولی من اصلا نداشتم داغون بودم برا همینم الان خیلی حسم متفاوته ولی تو الانشم جونت برا بچه در میره انشاالله بزودی مادر میشی عزیزم
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
شیرم کم کم داره بهتر میشه ولی همش باید بلمبونم وگرنه شیرم آبکی میشه و بچه سیر نمیشه از خوردن خسته شدم
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز