2777
2789
سلام ننه و دختر کووووووووووووووووووفت
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ننه دخملم از موقعی که دنیا اومده مریضه یه چشمم اشکه یکیش خون همش دارم برا طفل معصومم گریه میکنم چندبار خواستم بیام عکساشو بذارم اما نه وقت کردم نه دل و دماغش مونده حالا من بروز نمیدم شماهام سو استفاده بکنید کصافدا!
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بچم زردی خخخخیلی بدی اولش گرفت دوشب که رفت بیمارستان و بعد آوردیمش ولی بازم زردیش رفت بالا
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بردم بچمو حجامت پشت گوش و عام کردم اما زردیش ثابت موند و پایین نیومد کلی غذا و ایندچیزا رو رعایت کردم تا الان یکم زردیش کنترل شد
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
اولش رسید به 16.5 دوباره که رفت بالا و بردیم حجامت بعد حجامت شد 12.5 پدرمون دراومد بعدشم تو بیمارستان به نی نیم شیر خشک دادن نگو بچم از اوناییه که شیر خشک بخوره یبوست میشه همین دوروز تو بیمارستان نی نیم شقاق مقعد گرفته
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
حالاهم تو راه دکترم برا شقاقش همش گریه میکنم که نکنه یه وقت خوب نشه الهی بمیرم براش
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
حالاهم این هفته دارم میبرمش تهران پیش یه متخصص اطفال درست درمون ببینم چی میشه من اصلا طاقت مریضی بچه هارو ندارم داغون میشم
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792