یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ننه دخملم از موقعی که دنیا اومده مریضه یه چشمم اشکه یکیش خون همش دارم برا طفل معصومم گریه میکنم چندبار خواستم بیام عکساشو بذارم اما نه وقت کردم نه دل و دماغش مونده حالا من بروز نمیدم شماهام سو استفاده بکنید کصافدا!
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بچم زردی خخخخیلی بدی اولش گرفت دوشب که رفت بیمارستان و بعد آوردیمش ولی بازم زردیش رفت بالا
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بردم بچمو حجامت پشت گوش و عام کردم اما زردیش ثابت موند و پایین نیومد کلی غذا و ایندچیزا رو رعایت کردم تا الان یکم زردیش کنترل شد
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
اولش رسید به 16.5 دوباره که رفت بالا و بردیم حجامت بعد حجامت شد 12.5 پدرمون دراومد بعدشم تو بیمارستان به نی نیم شیر خشک دادن نگو بچم از اوناییه که شیر خشک بخوره یبوست میشه همین دوروز تو بیمارستان نی نیم شقاق مقعد گرفته
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
حالاهم تو راه دکترم برا شقاقش همش گریه میکنم که نکنه یه وقت خوب نشه الهی بمیرم براش
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
حالاهم این هفته دارم میبرمش تهران پیش یه متخصص اطفال درست درمون ببینم چی میشه من اصلا طاقت مریضی بچه هارو ندارم داغون میشم
یا عباس بن علی!
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین
ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما