2777
2789
سلام ننه و دختر کووووووووووووووووووفت
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ننه دخملم از موقعی که دنیا اومده مریضه یه چشمم اشکه یکیش خون همش دارم برا طفل معصومم گریه میکنم چندبار خواستم بیام عکساشو بذارم اما نه وقت کردم نه دل و دماغش مونده حالا من بروز نمیدم شماهام سو استفاده بکنید کصافدا!
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بچم زردی خخخخیلی بدی اولش گرفت دوشب که رفت بیمارستان و بعد آوردیمش ولی بازم زردیش رفت بالا
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
بردم بچمو حجامت پشت گوش و عام کردم اما زردیش ثابت موند و پایین نیومد کلی غذا و ایندچیزا رو رعایت کردم تا الان یکم زردیش کنترل شد
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
اولش رسید به 16.5 دوباره که رفت بالا و بردیم حجامت بعد حجامت شد 12.5 پدرمون دراومد بعدشم تو بیمارستان به نی نیم شیر خشک دادن نگو بچم از اوناییه که شیر خشک بخوره یبوست میشه همین دوروز تو بیمارستان نی نیم شقاق مقعد گرفته
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
حالاهم تو راه دکترم برا شقاقش همش گریه میکنم که نکنه یه وقت خوب نشه الهی بمیرم براش
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
حالاهم این هفته دارم میبرمش تهران پیش یه متخصص اطفال درست درمون ببینم چی میشه من اصلا طاقت مریضی بچه هارو ندارم داغون میشم
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792