2777
2789
بخدا اگه جلوم بودی میزدمت حیف عمر و زندگیت نیس بدترین نوع مرگه از اقوام ما خورد میگفتن لحظات اخر ت ...

اره فامیل مام ک خورده بود ب پرستارا دکترا میگفت توروخدا کاری کنید نمیرم همش میگفته کمک کمک

معجزه اتفاق میفته مثل یه نور🤍😍    خدایاشکرت❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره فامیل مام ک خورده بود ب پرستارا دکترا میگفت توروخدا کاری کنید نمیرم همش میگفته کمک کمک

اخرش مرد؟

اگه میبینی👀یه صلوات بفرست😢🪐❤️برای گره گشایی کارمون💫 دیگه خیلی منتظریم🫂🔥☃️🌷❤️🪐TNX🌬۲۷/۱۰
کاربردش فقط خودکشیه؟به درد چی‌میخوره اصلا؟

نه بابا مگه بیکارن برای خودکشی بسازن

برای دفع حشرات موذی توی انبارهای برنج و غلات استفاده میشده چند سال پیش الان نمیدونم بازم استفاده میشه یا نه با توجه به سمی بودنش

عمرا بمونه 

اگرم موند بدون اصل نبوده

آقایون چتونه هی درخواست میدید؟؟؟ اگر حتی یه مرد توی این کره خاکی باشه و اونم تویی باشی ک توی نی نی سایتی بازم هیچ کدوم از ما خانوما درخواستتو قبول نمیکنیم خودتو پاره نکن 🦦ببینم خوشبختی تو؟؟! یه چی که حالتو خوش کنه داری؟

بخدا اگه جلوم بودی میزدمت حیف عمر و زندگیت نیس بدترین نوع مرگه از اقوام ما خورد میگفتن لحظات اخر ت ...

بنظرت جرعتشو دارم؟ ادما وقتی از زندگی خسته میشن اکثرا فکرشون میرع به خودکشی ولی جرعتشو ندارن هر کسی هم جرعت کنه که احمقه  ... ممنون که حتی برای یک لحظه هم شده به کامنتم فکر کردی  

اره فامیل مام ک خورده بود ب پرستارا دکترا میگفت توروخدا کاری کنید نمیرم همش میگفته کمک کمک

وای دلم ریش شد بخدا چرا اینجور میکنن با خودشون

اتفاقا این فامیل ما شب چله دو سال پیش اینکار کرد

بنظرت جرعتشو دارم؟ ادما وقتی از زندگی خسته میشن اکثرا فکرشون میرع به خودکشی ولی جرعتشو ندارن هر کسی ...

بخدا منم تا حالا خیلی مشکل داشتم اما یبارم فکرشو نکردم خودمو بکشم رو خودم کار کردم که همه چیز برام بی اهمیت باشه طوری که جدیدا شوهرم بهم میگه بی غم 

عزیزم قدر خودتو بدون ایشالا که موفق باشی❤️

پولدارن بابا

بچه ها حرفای خانواده ها بعضی موقع ها انقدر دردناکه که نمی‌فهمی و فقط بجز مرگ به چیزی فکر نمیکنی 

حالا نمیگم دلیل صدش پدرو مادر بودن ولی ۹۰درصد پدرو مادرش بودن 

منم یبار خودکشی ناموفق داشتم چون خانوادم خیلی اذیتم میکردن 

من تو بیمارستان خواهش میکردم که دیگ نذارن برم تو اون خونه 

خیلی شرایط سختی بود کسی که تجربه داره می‌فهمه پدرو مادر چقدر باعت نابودی بچه هاشونن

خدا🫀...........❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز