اسی چیشد که اینهمه به نخاع مینیسک پا ..اینچیزا اسیب رسیده تو این سن ...مطمنن یه چیزی پشت این قضیه هست ...کارسنکین ...یا اعصاب یا تصادف ....من میگم برو چندتا متخصص عالی نظر همشون بپرس ....اکه همه عمل پیشنهاد دادن درنگ نکن... هزینه هام اکر طلا داری بفروش یا حتی مادرت طلا دارع بفروشه ...دست شوهرتو نکاه نکن .تاکی میخوای اینجوری کارت یواش یواش پیش ببری داره میشه 6ماه .... هنوز سنی نداری تو باید زندکی کنی مادر بشی ....خیلی کار داری یه یاعلی بکو برو دنبالش ...فقط فقط بخاطر سلامتیت فرش زیر پاتم بفروش ....بخدا من یه بنده خدایی از دندون درد کلافه بود میکفت پول ندارم ...دیدم النکو دسشه ...گفتم واقعا النکو می ارزه دندون درد بکشی میخای چکار سلامتیت مهمتر اون باعث میشه ارامش داشته باشی ...النکوتو بفروش وبرو همه دندوناتو درس کن.....الانم به شما میکم با شوهرت محکم حرف بزن بگو از الان همه فکر وذکرت میشه درمان من ...پول نداری اینو بفروش اونو بفروش قرض کن ...