2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


A32اصن برام مهم نیس چون واقعا کار خاصی باهاش نمیکنم حیف میدونم بیشتر از ده،پونزده تومن آدم بده به گوشی

👻شما روح ندارید،بلکه شما روحی هستید که جسم دارید👻دارای رکورد ۴ بار ترکیدنِ کاربری🏆

s22شوهرم خرید.نظرمم نپرسیده

❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦❤👨‍👩‍👧‍👦قد167😁وزن59🥰😍بعد دوماه ورزش و رژیم از 75ب این وزن رسیدم البته با کمک تاپیک بامداد خمار

برند باز نیستم اما دوربین  قوی  اپل  توجهمو بسیار جلب نموده اما نمی تونم ریسک کنم چون استفادم از تلفن همراه بیشتر در حد وبگردیه و گوشی خودم جواب میده 

(( اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک))  

گوشی ۵۰ میلیونی با گوشی ۱۰ میلیونی تو منلکت ما هیچ فرقی نداره وقتی تحریم باشی و نتونی از امکاناتش استفاده کنی در کل ما نیاز روزمرمون در حد یه چت و زنگ و سرچه که با یه گوشی ۶ تومنی هم اوکیه ، البته نظر منه 😅

ایفونه،برای کاراییش برام مهمه،نه کلاس

راستش کارایی سامسونگ ها ک بالاتره و کار باهاشون راحت تره اگر اینطوره 

برتری آیفون ب دوربین‌های ک خداروشکر دیگه حتی هواوی و شیائومی هم دارن ب پاش میرسم 

میشه بگی منظورت از برتری چیه؟

مدلش آ 71


والا من زیاد به مدل گوشی توجه نمیکنم

گوشی قبلیم سامسونگ جی 7 بود دوسش داشتم و چون ازش مراقبت کرده بودم کاملا نو و بدون ایراد بود

شوهرم برا تولدم بدون اینکه بهم بگه رفت گوشی نو خرید برام گفت اونو دیگه بده یه بنده خدایی😅

راستش کارایی سامسونگ ها ک بالاتره و کار باهاشون راحت تره اگر اینطوره  برتری آیفون ب دوربین‌های ...

یکیش اینه ایفون بعد ۱۰سالم تاچش یه درصدم ضعیف نمیشه اما سامسونگ بعد یکسال نگم براتون

آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم،شبا خودشم🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز