2777
2789
راستش کارایی سامسونگ ها ک بالاتره و کار باهاشون راحت تره اگر اینطوره  برتری آیفون ب دوربین‌های ...

ایفون سرمایه گذاریه بیشتر افت قیمت نداره

ولی خیلی وقتاواز سر عادته با ایفون ک کار میکنی دیگ گوشیای دیگ برات اذیت کننده میشن

#جانفدا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سامسونگ A 30 S. 

برام مدل گوشی اهمیتی نداره.تو این فازا نیستم.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
یکیش اینه ایفون بعد ۱۰سالم تاچش یه درصدم ضعیف نمیشه اما سامسونگ بعد یکسال نگم براتون

خب دین ک هیچی نزدیک دوساله سامسونگ دارم خدااااروشکر واقعا تاجش مشکلی نداره 

حای اینکه میگن بزاری روی میز باگ داره هم دروغه دارم ب چشم میبینم 

بعد؟!

خب دین ک هیچی نزدیک دوساله سامسونگ دارم خدااااروشکر واقعا تاجش مشکلی نداره  حای اینکه میگن بزا ...

ایفون استفاده کردی؟

آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم،شبا خودشم🙂

ایفون سرمایه گذاریه بیشتر افت قیمت نداره ولی خیلی وقتاواز سر عادته با ایفون ک کار میکنی دیگ گوشیای ...

دقیقا ؛ منم الام اصلا نمیتونم با اندروید کار کنم ؛ ی موبایل فروشی هم بهم گفت سرمایست آیفون ؛ ولی خب ی مدل بالاترش بیاد قیمتش میاد پایین ؛ چطوری سرمایست ؟

خب دین ک هیچی نزدیک دوساله سامسونگ دارم خدااااروشکر واقعا تاجش مشکلی نداره  حای اینکه میگن بزا ...

خیلی قابلیتها داره که متاسفانه تو ایران خیلیا فقط واسه کلاس میخرن

آقا هستم،کاربری دست دو نفره،روزا خودمم،شبا خودشم🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش