2777
2789

چقدر امشب دلم گرفتهههههه

میشه امضام رودیدی واسه اینکه رنگش آبی بمونه دعا کنید نذر کردم بچم صحیح وسالم باشه وپسر باشه اسمش رو بزارم محمدحسین هر کی دعا کرد به حاجتم برسم بهم بگه منم براش آیة الکرسی بخونم من به دعای نی نی سایتیا اعتقاد دارم الهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

1.2تا تاپیک قبلیم نوشتم ی قلب سیاه داره کنارش

🤕🤕🥀خدا رحمتشون کنه خیلی سخته 



ولی مهی  زندگی همینه نبینم کم بیاری و بخوای غم باد بگیری دخی خیلیا هستن که منتظر زمین خوردنتن قطعا 

میتونی هرچقدر دلت خواس اینجا چسناله کنی تا اخرش من هستم با هم حرف بزنیم ولی حق نداری اینجوری بمونی خب ؟

من به دستان خدا خیره شدم ، معجزه خواهد کرد ......
همش از قلب ادمع

یعنی چه ببخشید  متوجه نشدم 

لطفاً درخواست دوستی ندید،، اگه جواب تاپیکاتونو میدم بدونید از رو خیر خواهیه دیگه هر جور دوست دارید قضاوت کنید من اصراری ندارم ، شنونده باید عاقل باشه، برام دعا کنید مشکلم حل بشه
اومدم خونه مادربزرگم نمیتونم بخوابم☹️

من متاهلم بعد چند ماه امشب رفتم عیادت مادربزرگم زانوشو عمل کردع. وقتی موقع برگشتن شد اینقدر دلم گرفتا گفتم اگ مجرد بودم میتونستم اینجا بخوابم خیلی کیف میداد خوابیدن تو اون خونه صبح هاش اخخ صبحونه های اون خونه.

خیلی دلم میخواست ولی موقعیتشو نداشتم .

دلم گرفت یاد بچگیام افتادم 🥲

🤍تو بهار ۱۴۰۱ هستیم🌱 .زندگی داره بهم سخت میگذره🥲 به اُمید روزی که برم خونه خودم .... 🥺 من به اُمید اون روز دارم این روزای سخت و میگذرونم❤️‍🩹 برای خونه دار شدنم و یه زندگی راحت لطفا صلوات بفرستید😘
چقدر امشب دلم گرفتهههههه

منم عزیزم 😭

لطفاً درخواست دوستی ندید،، اگه جواب تاپیکاتونو میدم بدونید از رو خیر خواهیه دیگه هر جور دوست دارید قضاوت کنید من اصراری ندارم ، شنونده باید عاقل باشه، برام دعا کنید مشکلم حل بشه
🤕🤕🥀خدا رحمتشون کنه خیلی سخته  ولی مهی  زندگی همینه نبینم کم بیاری و بخوای غم باد ...

مرسی عزیزم 

همه اینارو میدون ولی 1روزه این حس ولم نمیکنه میدونی یجا میگن طرف همه چیزشو ازدست داد من دقیقا همه چیزیمو تو ی وهله زمانی از دست دادم 

مادرم. عشق. دوست صمیمی. و...... درسته الان همچی. نرماله د نامزد دارم ولی گاهی میبرم پوسته ی بیخیالیم ک کنار میره ی ادمه ک میخاد فقط راه بره و دور بشه ازهمه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
من متاهلم بعد چند ماه امشب رفتم عیادت مادربزرگم زانوشو عمل کردع. وقتی موقع برگشتن شد اینقدر دلم گرفت ...

ما هم امشب اومدیم با شوهرم شام اینجا بعد اقا جونم گفت سپیده امشب بخواب اینجا به شوهرم گفت بدوووو برو میخوام بمونم اونم بنده خدا رفت حالا خوابم نمیبره البته صبح دیر بیدارشدم😂توام میموندی خب واقعا راست میگی اصلا این خونه حال میده عجیب😍

همسرم میگه: تو زبونی با دوتا سیاره رنگی تو چشات🥺😍چیزایی که باید درمورد من بدونی:سپیده ام عاشق کتاب وقهوه 📚☕6ساله که متاهل و متعهدم به یه مرد خوشتیپ وجذاب که مهم ترین داشته ی زندگیمه 🖇❤️‍🔥از ادمای دروغگو متنفرم خیلی راحت ادما، رفتارا، و چیزای سمی رو از زندگیم حذف میکنم، هیچ وقت به بدترین ادم با چشم تحقیر نگاه نمیکنم و خودمو بالاتر نمیبینم واز کسی توقع ندارم تو زندگی🙃تویی که اینو می‌خونی، پوست لبتو نکن، قوز نکن، آب بخور، به اونی که رفته تکست نده، موهاتو شونه کن، مثبت فکر کن، حرص نخور، الکی تو نت نچرخ، هدفاتو و استعدادات چه کوچیک چه بزرگ مشخص کن و کم کم برو سمتشون، آهنگایی که باعث بد شدن حالت می شنو رد کن، خودتو دوست داشته باش، دوش آب سرد بگیر، به روزای گذشته فکر نکن و کیلومتر ها از چیزی و کسی که بهت احساس ناکافی بودن می‌ده فاصله بگیر عزیزم.بهت قول می دم همه چی خوب می‌شه.وخدایی نزدیک تر از رگ گردن 🕊❤️#سپیده🌾
مرسی عزیزم  همه اینارو میدون ولی 1روزه این حس ولم نمیکنه میدونی یجا میگن طرف همه چیزشو ازدست د ...

می دونم چی میگی 

یه وقتایی هس که میخوای از عالم و ادم دور بشی کسی کاری به کارت نداشته باشه خب حق داری 

وقتی ادم مریض میشه عملا دارو میخوره تا خوب بشه و این خوب شدن نیازمند زمانه 

روح ادمم اینجوریه متاسفانه ما ها خیلی نسبت به روحمون بی توجهیم و اصلا بهش فرصت نمی دیم استراحت کنه پس این حالت عادیه سعی نکن اعصاب خودت بریزی بهم یا هرچیزی فقط اروم باش و کارایی که دوس داری انجام بده چه بسا اون کار یع گوشه نشستن و خوابیدن یا هرچی باشه

من به دستان خدا خیره شدم ، معجزه خواهد کرد ......
می دونم چی میگی  یه وقتایی هس که میخوای از عالم و ادم دور بشی کسی کاری به کارت نداشته باشه خب ...

فقط اینو میدونم الان دلم میخاد تو همین لحظه همچی. تموم شه.. بمیرم

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
فقط اینو میدونم الان دلم میخاد تو همین لحظه همچی. تموم شه.. بمیرم

خدا نکنه 

چه روزایی که به ادما گذشته که فکر میکردن اون شب دیگه صبح نمیشه چقدر روزای سختی که تنها ارزوشون مردن بوده ولی صب شده و چن  روز بعد حتی یادشون رفته چی شده 

تو هم پریودی خب توی پریودی هم وضعیت زیادی انرماله 

من به دستان خدا خیره شدم ، معجزه خواهد کرد ......
خدا نکنه  چه روزایی که به ادما گذشته که فکر میکردن اون شب دیگه صبح نمیشه چقدر روزای سختی که تن ...

😂بخدا روانیم من😑ینی هر سری پریودی همینجوریم 

سندروم پیش از پریودیم دارم تازه☹️این الان سندروم وسطشه تازه😖

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792