می دونم چی میگی
یه وقتایی هس که میخوای از عالم و ادم دور بشی کسی کاری به کارت نداشته باشه خب حق داری
وقتی ادم مریض میشه عملا دارو میخوره تا خوب بشه و این خوب شدن نیازمند زمانه
روح ادمم اینجوریه متاسفانه ما ها خیلی نسبت به روحمون بی توجهیم و اصلا بهش فرصت نمی دیم استراحت کنه پس این حالت عادیه سعی نکن اعصاب خودت بریزی بهم یا هرچیزی فقط اروم باش و کارایی که دوس داری انجام بده چه بسا اون کار یع گوشه نشستن و خوابیدن یا هرچی باشه