2777
2789
بیمارستانم خوبه دکترمم کارش خوبه فقط میترسم بعدش واژن گشاد میشه

تغییر واژن بیشترش بخاطر بارداری هست نه زایمان (مگر زایمان های سخت و حنین های درشت ) 

وقتی میگن خودت باش یعنی بهترین ورژن خودت باش نه اینکه تمام صفات بدتو رو کنی و بهش بنازی به بهونه ی اینکه خودمم 

منم شش ماهمه فک میکنم طبیعی بهتره بشرطی که آمادگي داشته باشی. من منتظرم ببینم نظر دکترم چیه

مهرناز هستم♥️پذیرفتم که ابر هستم و اگر خسته شدم حق دارم که ببارم... 🌧️⚡☔عاشق زندگیم هستم، خدایا شکرت که هستی و برایمان خدایی میکنی🌿

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از مامانت یا اگر خواهر داری یا خاله حتی  بپرس که زایمانش چطور بوده‌اگر. به قول قدیمیا خوش‌ ...

مادرم ک میگ من میرسیدم و زایمان میکردم خاهرمم یکیش میگه خوب بود

چقدر سختش کردین! من هرکی رو دبدم سزارین بوده اون لوس ترینش فقط ۴ ۵ روز خوابیده. بقیه دو سه روزه سرپا ...

برای درستمون توضیح دادم فقط ما جهان سیومیا هستیم که ریسک یکی از بزرگترین جراحیای جهان رو به جون میخریم، رایمان طبیعی و سزاربن هر دوش تو بیمارستان دولتی جنایتع تو بیمارستان خصوصی وقتی میشه بهترین نوع زایمان رو با همون خرج داشت چرا باید جراحی انجام داد؟! به هر حال تو همین سایت یه سرچ بزنید متوجه میشید سزارین چقدر براشون سخت بوده

مادرم ک میگ من میرسیدم و زایمان میکردم خاهرمم یکیش میگه خوب بود


احتمال زیاد پس شما هم خوش زایی من خاله ام میگفت من به بیمارستان نرسیده زایمان میکردم ، دخترشم ماشالله یک بچه خیلی خیلی درشت و خیلی راحت به دنیا اورد. شما هم اگر خدای نکرده مشکلی پیش نیاد  راحت زایمان میکنی حیفه الکی الکی بری جراحی بشی نگران چیزای دیگه نباش فقط فعلل باش و پیاده رویی داشته باش که شرایطط خیلی بهتر میشه

برای درستمون توضیح دادم فقط ما جهان سیومیا هستیم که ریسک یکی از بزرگترین جراحیای جهان رو به جون میخر ...

من به دیده هام بیشتر اکتفا میکنم

بعدشم ربطی به جهان سوم نداره، یه دکتری میگفت ما ایرانیا بدترین لگن رو برای زایمان طبیعی داریم

مامان من هم تجربه طبیعی داشته تم سزارین. تازه نه سزارین الان، ۳۰ سال پیش. هزار بار گفته اولی رو اشتباه کردم طبیعی اوردم. خواهرم ۱۳ ساعت درد کشید تا زایمان کرد، برای بچه دومش خواست اپیدورال انجام بده داروها روش اثر نکرد و دوباره ساعتها درد کشید.

منم از همون اول به هر دری زدم که تجربه مزخرف مامان و خواهرمو دوباره تجربه نکنم! خدا رو شکر امروزم نامه سزارینم رو گرفتم

من همیشه محترمانه و با ادب نظرمو بیان میکنم. هر جا ادب نشون دادم و بی ادبی دیدم عین خودشون رفتار نمیکنم و نمیگم با هرکی عین خودش، فقط به این فکر میکنم که من از یه گوساله توقع ادب ندارم! چون اون تو طویله بزرگ شده، از طرفی بین گاوها هم رشد کرده! در مورد خیلیا هم همینطوره. مراقب شخصیت خودتون باشید🤩🌹سر تا پایم را خلاصه کنندمی شوم "مشتی خاک"که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه، یا "سنگی" در دامان یک کوه، یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس، شاید "خاکی" از گلدان‌یا حتی "غباری" بر پنجره! اما مرا از این میان برگزیدند :برای" نهایت"برای" شرافت"برای" انسانیت"و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :" نفس کشیدن "" دیدن "" شنیدن "" فهمیدن "و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمیدمن منتخب گشته ام :برای قرب برای رجعت برای سعادت من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:به انتخاب، به تغییر ، به شوریدن، به" محبت "

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز