من به دیده هام بیشتر اکتفا میکنم
بعدشم ربطی به جهان سوم نداره، یه دکتری میگفت ما ایرانیا بدترین لگن رو برای زایمان طبیعی داریم
مامان من هم تجربه طبیعی داشته تم سزارین. تازه نه سزارین الان، ۳۰ سال پیش. هزار بار گفته اولی رو اشتباه کردم طبیعی اوردم. خواهرم ۱۳ ساعت درد کشید تا زایمان کرد، برای بچه دومش خواست اپیدورال انجام بده داروها روش اثر نکرد و دوباره ساعتها درد کشید.
منم از همون اول به هر دری زدم که تجربه مزخرف مامان و خواهرمو دوباره تجربه نکنم! خدا رو شکر امروزم نامه سزارینم رو گرفتم