2777
2789
عنوان

فیلم بد

1345 بازدید | 32 پست

بدترین فیلمی که دیدین؟؟

منظورم این نیس که بد باشه

منظورم اینه که مثلا ترس برتون داشته یا احساس پوچی و نفرت از خودتون کردین با دیدنش

منظورم فیلمی باشه که حالتون باهاش بد بشه و چند روز تو فکرش باشین و بگین این چی بود آخه دیدم


امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عاشقان ماه چند روز دپرس بودم البته زیبایی حقیقی هم چن روز گیج بودم که از پایانش خوشم اومده یا نه چون دوس داشتم دختره به هردوتا پسر بله بگه ولی نشد🥲😂🚶🏿‍♀️

«ما از امید نوشتیم و تمام کلماتمان جوانه زدند.^^☁️🌱🤍»
عاشقان ماه چند روز دپرس بودم البته زیبایی حقیقی هم چن روز گیج بودم که از پایانش خوشم اومده یا نه چون ...

عاشقان ماه سینمایی یه؟

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
در واقع منظورم از بد این نیس که ارزش دیدن نداشته باشه نمیدونم گرفتین چی میگم یا نه🤦‍♀️

ساده ترش اینه کدوم فیلم تحت تاثیر قرارتون داده

«ما از امید نوشتیم و تمام کلماتمان جوانه زدند.^^☁️🌱🤍»

فیلم های ترسناک سجین همشون ترسیدم اما خب کرم هم دارم میبینم 

 برای مادرم  ک بهترینم بود               جایی خوانده بودم  که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل میدهد. و تجربه را زیاد می‌کند. هیچجا ننوشته اند که درد  با یک زن، با یک مادر چه میکند . مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه میروند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌تفاوتی گرفته استو دستانی که زیر ناخن‌هایش جز دردچیزی نمی‌روید، . مادرانی بی هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک . هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌روند  چیزی ننوشته است.

فیلم های ترسناک سجین همشون ترسیدم اما خب کرم هم دارم میبینم 

من فقط یک رو دیدم ترسیدنی نبود بیشتر چندش بود و دلهره اور

«ما از امید نوشتیم و تمام کلماتمان جوانه زدند.^^☁️🌱🤍»

من هرچی از شرکت نتفلیکس دیدم همین بوده 


 💚 تو کپی کوچکی از معشوقه ات هستی❤️.تمام زندگیم این بود = محبت حضرت علی (ع)❤️توی این دنیا زندگی خوب فقط برای کسایی بود که طالعشون به امامشون گره خورده بود ❤️یا مبدل السیئات بالحسنات... طالع من رو هم به امام زمانم گره بزن ❤️

یکم گیج شدم 

فیلم fall رو چند وقت پیش دیدم خیلی قشنگ بود ولی ترسناک نبود 

اون دختری که تو فیلم مرد حرف قشنگی زد که باعث شد به خودم بیام و ببینم چقد احمقم

مثل سگ در معبد دروغ تو عبادت خواهم کرد.گناهانم را میگویم و میتوانی چاقوی خود را تیز کنی.                  آن مرگ بی مرگ را به من تقدیم کن:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز