یکی از دوستای پدرم جونن و خیلی خوشتیپ و شغل خوبی هم داره
شدیدا روش کراشم
بعد این اقا دوست پسرعموم میشن و من کراشمو فالو کردم و اونم فالوم کرد و منم میشناسه
پسرعموم هم اوکیه بد نیست ولی باهاش کات کردم خیلی وقته انگار دیگ بهش محل نمیدم و ...
بعد اونسری اومده میگ چرا فلانی (کراشم) فالو کردی😐 گفتم مشکلیه؟! گفت اوکی
البته به گوشم خورده کراشم گفته این دختر باشخصیت هست
حالا موندم چیکار کنم😅😅☹️