2777
2789
عنوان

جذب کراش😂

| مشاهده متن کامل بحث + 966 بازدید | 28 پست
28 سالشه منم 21 😂

منم رو چندتا کراشم موندم کدومشون بهتره خیلی سخته تصمیم 🤣🤣🤣

دراین زمانه ی بی های و هوی لال پرست/خوشابه حال کلاغان قیل و قال پرست/چگونه شرح دهم لحظه لحظه خودرا برای اینهمه ناباور خیال پرست؟؟؟؟؟؟/به شب نشینی خرچنگ های مردابی چگونه رقص کندماهی زلال پرست/رسیده هاچه غریب و نچیده می افتندبه پای هرز علف های باغ کال پرست/رسیدم به کمالی که جز انالحق نیست کمال دار برای من کمال پرست هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست به تنگ چشمی نامردم زوال پرست 
کثاافططط ریپ نمیزنه😂 فقط میبینه و پستام لایک میکنه  اونم استوری نمیزاره من ریپ بزنم🤣🤣🤣 ب ...

عزیزم میتونم خصوصی،در مورد ی موضوع ک فکرمو مشغول کرده ازتون راهنمایی بگیرم البته اگ مشکلی نیس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یا میادش یاکیسای بهتری رو میبینی😜

ایشالا🥲😂

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁
ن حواسم هست  😅😅  وای این پسرعموم شدیدا حسودی کرده بیشور

هرچقدممممم باشه میفهمه 😂


دوستت داره پسرعموت؟ چن سالته؟ پسر عموت چم سالشه؟

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁
😂😂😂 واقعاااااااا

خو هرچندتاشون همزمان پیشنهاد دادن ی وقتایی کلا تنهام ی وقتاییم همزمان واسم خواستگار میاد منم همشونو رد میکنم تهش🤣🤣🤣

دراین زمانه ی بی های و هوی لال پرست/خوشابه حال کلاغان قیل و قال پرست/چگونه شرح دهم لحظه لحظه خودرا برای اینهمه ناباور خیال پرست؟؟؟؟؟؟/به شب نشینی خرچنگ های مردابی چگونه رقص کندماهی زلال پرست/رسیده هاچه غریب و نچیده می افتندبه پای هرز علف های باغ کال پرست/رسیدم به کمالی که جز انالحق نیست کمال دار برای من کمال پرست هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست به تنگ چشمی نامردم زوال پرست 
هرچقدممممم باشه میفهمه 😂 دوستت داره پسرعموت؟ چن سالته؟ پسر عموت چم سالشه؟

بعید بدونم چون خیلی از دخترا دنبالشن

ولی حسم میگه نسبت بهم بی میل نیس

پسر عمومم همسن کراشمه

خودم21

بعید بدونم چون خیلی از دخترا دنبالشن ولی حسم میگه نسبت بهم بی میل نیس پسر عمومم همسن کراشمه خودم2 ...

بهتره از پسرعموت دور شی حس میکنم قراره برات مشکل ساز شه برا کراشم یه جور با دست پس بزن با پا پیش بکش😐

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁
بهتره از پسرعموت دور شی حس میکنم قراره برات مشکل ساز شه برا کراشم یه جور با دست پس بزن با پا پیش بکش ...

وای دقیقا حست درست گفته

از پسرعموم دور میشم

ولی کراشم نامحسوس خیلی سوسکی حواسم هست بهش

وای دقیقا حست درست گفته از پسرعموم دور میشم ولی کراشم نامحسوس خیلی سوسکی حواسم هست بهش

ایشالا هر چی صلاحه🥲❤️

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ، غلط است هر که گوید که به دل ره است دل را ، دل من ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد 🥲💔 بسوزه پدر زشتی که طرفم نمیایییی💔💔💔 دعا کنید فراموشم کنه دلش رو شکستم گریش رو در آوردم کاش اذیت نشه سر من کاش دوسم نداشته باشه حالا که دوسش ندارم حالا که دل به یکی دیگه بستم. تروخدا دعا کنید فراموشش کنم نمیخوام بهش برسم فقط یادم بره کاش هیچ وقت نرفته بودم اون هئیت.ورژن دخترونه حبیبم. بی احساسم نیستم دلم دریاست به اسم کاربریم گیر ندید موقع ثبت نام داشتم اهنگ شادمهر رو گوش میدادم همون اسم اهنگ رو نوشتم.😁
بهتره از پسرعموت دور شی حس میکنم قراره برات مشکل ساز شه برا کراشم یه جور با دست پس بزن با پا پیش بکش ...

درمورد من چی حس میکنی دوسم داره ؟بهم پیشنهاد دوستی و ازدواج میده ؟کِی؟دوست دختر داره؟

برات صلوات میفرستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز