صبر کن ، پیام داد یکم بعد جواب بده ، بزار اون پیش قدم باشه
ولی وقتی داری باهاش حرف نیزنی خودتو نگیر اصلا با روی خوش حرف بزن و بهش بگو که روز خوبی داشتی و حالت خوبه و اینا
اگه جدا از حس ششم راجب رابطت کمک میخوای خب من که نمیدونم در چه حدیه ولی حسم میگم نیمه جدیه یعنی جوری بوده که هردوتون به ازدواج فکر میکردید