2777
2789
عنوان

حس شیشم من🌼☀️

| مشاهده متن کامل بحث + 4290 بازدید | 463 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

افرین کاره خوبی کردی😂😂😂😂

عوضی چ خودشم میگرفت ولی انصافا یه صدایی داشت که نگو همش برام اهنگ میخوند داشت مخمو میزد شانس اوردم 😂😂🤣

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
🤣🤣🤣حس منم رییی،،،💩 حس ششمم رگ به رگ شد

😂😂😂🤣🤣واییی 

حالا داداشمو بگو کنکور قبول میشه یا میرع ارتش؟

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              

[QUOTE=261653848]عوضی چ خودشم میگرفت ولی انصافا یه صدایی داشت که نگو همش برام اهنگ میخوند داشت مخمو میزد شانس اوردم  ...[/QUOT

عب نداره دوتا اهنگم گوش کردی

جهان گسترده میشوده به اندازه رویای تو🌈
اووووا چ خبره  35 پس

توروخدا جواب منو بده

احساس میکنم ی نفر بهم علاقه منده اما نمیگه میخوام بدونم حسم درست میگه یا خیالاتی شدم😶

با قلب های پاکتون یه صلوات مهمونم کنید تا علیرضام برگرده و ازدواج کنیم و خوشبخت باشیم🙏❤️اگه فرستادی بگو تا منم برات بفرستم🫂
توروخدا جواب منو بده احساس میکنم ی نفر بهم علاقه منده اما نمیگه میخوام بدونم حسم درست میگه یا خیالا ...

توهمه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
[QUOTE=261653848]عوضی چ خودشم میگرفت ولی انصافا یه صدایی داشت که نگو همش برام اهنگ میخوند داشت مخمو ...

😂😂😂😅😅از این زاویه بهش دقت نکرده بودم 


ی اهنگی رو خیلی برام میخوند همش ت مغزمه نمیدونم چرا وقتی میخونمش شوهرم بدش میاد حالا قضیه رو هم نمیدونه ها 😐😂برام عجیبه

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
اووووا چ خبره  35 پس

ویژگی هاظاهری آقای ER رو می تونی بگی !؟ 

هرگز با یک احمق بحث نکنید،تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت را تشخیص دهند.هیچ جنس مذکری به هیچ وجه نه توی تاپیک های من شرکت کنه ، نه منو ریپ بزنه ، نه بهم درخواست دوستی بده ❌ زیر ۲۲ سال به هیچ وجه تو تاپیک های من شرکت نکنه و منو ریپلای نکنه من تو گوشیم بازی ندارم خاله 😉

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز