2777
2789
عنوان

حس شیشم من🌼☀️

| مشاهده متن کامل بحث + 4290 بازدید | 463 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😂😂😂😂😂😂😂دهنت صاف  مثل اینکه از جاری خوشت میاد

اره چون یکی دارم اخلاقش نسبتا خوبه😎😂البته مطمئنا شانس ندارم این اخری بلای جونم میشه😂😂🤣

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
اره... 22

همین الان ۳۳ سالشه😂😂

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
حس شیشم عزیز برادرشوهرم ازدواج میکنه یا نه اگ ارع تو چه سنی؟؟

@elena7467 اینو حدس میزنی 

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
اره چون یکی دارم اخلاقش نسبتا خوبه😎😂البته مطمئنا شانس ندارم این اخری بلای جونم میشه😂😂🤣

بیا منو بگیر اخلاقم خوبه😂😂😂😂

تو اونور اون تاپیک اقا امیر یه چی برام نوشته بودی اوندم بخونم ترکیده بود

جهان گسترده میشوده به اندازه رویای تو🌈
اووووا چ خبره  35 پس

خودش ک میگه زن نمیگیرم اگرم بگیره مطمئنم دست بعش نمیزنه تو ی خونه ب صورت مسالمت امیز زندگی میکنن😂😂

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
بیا منو بگیر اخلاقم خوبه😂😂😂😂 تو اونور اون تاپیک اقا امیر یه چی برام نوشته بودی اوندم بخونم ترکی ...

از خدامه این بگیر نیست😑😂🤣

اها گفتم ک ی فامیل امیر نام داشتیم ی دختر سالم نذاشته بود ت شهرمون بعد ک دیگه از کاراش خسته شده بود بم گفت من تورو برای آیندم انتخاب کردم تورو میخام ریدممم بهششش🤣🤣

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
بله ۳۰ الی۳۲

خودش ۳۳ سالشه😢😂خاک ت پاچم نباشع انگار کلا بگیر نیست طالعش کمرنگه کسی نمیتونه حدس بزنه😂😂

تهش قراره بمیریم. پس بذار از زندگی کردن نترسیم.ها؟ ریسک کنیم.بدویم.برونیم.گریه کنیم.بخوریم زمین.گم بشیم.موزیکامونو گوش بدیم.کتاب بخونیم.فیلم ببینیم.سفر کنیم.مشت بخوریم.جریمه بشیم.چک بخوریم.بخندیم... .         زندگی کنیم . 🤍⛓️.              
از خدامه این بگیر نیست😑😂🤣 اها گفتم ک ی فامیل امیر نام داشتیم ی دختر سالم نذاشته بود ت شهرمون بعد ...

افرین کاره خوبی کردی😂😂😂😂

جهان گسترده میشوده به اندازه رویای تو🌈
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز