2777
2789
عنوان

میگرن میگرن

2171 بازدید | 57 پست

سلام خانم خانم ها

ا تجربه هاتون بزای کم کردن درد میگرن بگید 

من کیسه اب سرد استفاده میکنم هروز دمنوش به لیمو میخورم 

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!

خدا خیرت بده یادم رفته بود قرصمو بخورم تاپیکتو دیدم یادم افتاد

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من سرما بخوره سرم شديد تر ميشه عود ميكنه حتي سردرد هم نداشته باشم ميگيره قبلا خيلي زياد ژلوفن ميخور ...

چی میخوری

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
من بیشتر بیشتر عصبی هست، فقط هم با مسکن آروم میشم

همیشه یک جور مسکن میخوری؟ اگر یک مدل مسکن میخوری،به مرور عملکرد مسکن کم نشده؟

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!
من سرما بخوره سرم شديد تر ميشه عود ميكنه حتي سردرد هم نداشته باشم ميگيره قبلا خيلي زياد ژلوفن ميخور ...

دارو رو دکتر تجویز کرده؟

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!
همیشه یک جور مسکن میخوری؟ اگر یک مدل مسکن میخوری،به مرور عملکرد مسکن کم نشده؟

دقیقا..... بعد یه مدت دیگه عمل نمیکنه 

ژلوفن و شیاف دیگه اثر نداره، جدیدا سوماتریپتان میخورم

اگر بهشت نصیبم شد ، منتظرت میمانم ♥️ 

اره برو دارو‌ شیمیایی میگرن فقط مسکنه درمانش نمیکنه طب سنتی عالیه

برم پیدا کتم متخصص اگر تهران میشناسی ممنون میشم معرفی کنی

تلوخدا اگر نظرت با من یکی نبود توهین نکن ما هم وطنیم نه دشمن هم ما زنیم همه پشت هم!
اره برو دارو‌ شیمیایی میگرن فقط مسکنه درمانش نمیکنه طب سنتی عالیه

من رفتم پیش ی دکتر عالی

اما ب شدتتتت بدنم ب داروهاش واکنش داد

۳ روز جوری سرگیجه داشتم ک هر لحظه ارزوی مرگ‌میکردم

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز