3قسمت ندیدم ینی چیز مهمی. نبوده توش گزاشتم یجا ببینم 😑ولیییییی شاه بد از چشمم افتاد با سیلی ک ب جیران زد و تعریفهای اون شبش از تاجی و مراسم جشن و.... هوسباز اسم خودشم میزاره عاشق اره جون عمت ی دختر از زیر دستش رد نمیشد لامصب
ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
حق با جیران بود شاه سر مستی دستور قتل امیرکبیرو داد اونم ب ناحق و سر مستیم حکمای امضا کرد ک ...
میدونم عزیزم اما اگر جیران تاباب میلش بود چرا تذکر نمیداد توی دعوا فقط برخ کشید که مست میکنی نمیفهمی چیکار میکنی بابت پیدا کردن قاتل خیلی حمایتش کرد دیدی که کارایی میکرد که کسی جرعتش رونداشت امااخرم بروش درواومد هیچ تحقیرم کرد شاه رو