2777
2789
عنوان

جیران

| مشاهده متن کامل بحث + 1818 بازدید | 89 پست
اون سری سر چی جیران بیرون کردن یادم رفته

اون خدیجه اومد تو اتاقش

شاه با سارا رفت سفر

جیران برا مامان شاه زبون درازی کرد، یعنی از خواجه ش دفاع کرد

کاربر سال ۹۸ /متولد ۸٠/پسر کوچولوی نازم عشقمه😍/ یه دخمل تو راهی ام داریم😍

میگما اون موقع دخترا سیبیلو و اضافه وزن شدید داشتن اینقدر زن گرفت

اگر الان شاه بود دخترای این دوره رو میدید چکار میکرد😑

هُوَ رَبُّ المُستَحيل و أنت تبكى عَلَى المُمكن او خداوند⁩ناممکن‌ هاست ؛در حالی که تو بر ممکن گریه می‌کنی!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واقعا شاه نمیاد دنبالش  من حدس زدم برنگرده چون میترسه دوباره بکشنش

3.4تا بچه میزاد همه رو میکشن و میمیرن و فقط فکنم 2تا دختر بمونه و اخرشم تو جوونی مریضی میگیره و میمیره جیران البته پسرتاجیم میمیره و پسر شکوه میشه مظفرالدین شاه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
خیلی دوس دارم‌ تا بدنیا اومدن پسرش برنگرده ...بعد ناصر بیاد کوهسار بگه این بچه کیه ؟ جیران ازدواج کر ...

ن دیگ اینجوری نمیشه 😂

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
پیش اومد اما بازم زن شاه بود و خیانت محسوب میشد حکم قتل خانوادش و..... درهرحال جیران نمیتونست زن. سی ...

نههههه

اخراجش کردن

یعنی مامان شاه صیغه ش رو باطل کرد

کاربر سال ۹۸ /متولد ۸٠/پسر کوچولوی نازم عشقمه😍/ یه دخمل تو راهی ام داریم😍
میگما اون موقع دخترا سیبیلو و اضافه وزن شدید داشتن اینقدر زن گرفت اگر الان شاه بود دخترای این دوره ...

😂گردافشانی میکرد همه. حامله بشن لاقل کسی از دستش درنره

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
3.4تا بچه میزاد همه رو میکشن و میمیرن و فقط فکنم 2تا دختر بمونه و اخرشم تو جوونی مریضی میگیره و میمی ...

واقعا چه داستان جالبی دارن از کجا میشه خوند 

خیلی دوست دارم عاقبت اینارو بفهمم 

من مامان شدم🥲
3.4تا بچه میزاد همه رو میکشن و میمیرن و فقط فکنم 2تا دختر بمونه و اخرشم تو جوونی مریضی میگیره و میمی ...

دختراشم میمیرن

کاربر سال ۹۸ /متولد ۸٠/پسر کوچولوی نازم عشقمه😍/ یه دخمل تو راهی ام داریم😍
اون خدیجه اومد تو اتاقش شاه با سارا رفت سفر جیران برا مامان شاه زبون درازی کرد، یعنی از خواجه ش دف ...

یادم اومدم مرسی

برای سلامتی دوقولوهام گل پسرم و گل دخترم صلوات بفرستین♥️
پس چرا من تواون سیلی حق دادم به شاه، اخه بدحرف زد جیران همون جمله شاه که گفت فکرکردی توداغداری من نه ...

اره منم حق داذم ب شاه

کاربر سال ۹۸ /متولد ۸٠/پسر کوچولوی نازم عشقمه😍/ یه دخمل تو راهی ام داریم😍
واقعا چه داستان جالبی دارن از کجا میشه خوند  خیلی دوست دارم عاقبت اینارو بفهمم

بعد جیرانم انیس الدوله اومده اونم بخون

کاربر سال ۹۸ /متولد ۸٠/پسر کوچولوی نازم عشقمه😍/ یه دخمل تو راهی ام داریم😍
پس چرا من تواون سیلی حق دادم به شاه، اخه بدحرف زد جیران همون جمله شاه که گفت فکرکردی توداغداری من نه ...

حق با جیران بود 

شاه سر مستی دستور قتل امیرکبیرو داد اونم ب ناحق

و سر مستیم حکمای امضا کرد ک خیلی از ایرانو تجزیه کرد و کسیک چندصصدتا زن داره بنظرت عاشق یکی. میمونه؟ وقتی ب تاجی اونشب چ حرفای زد 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792