2777
2789
عنوان

جیران

| مشاهده متن کامل بحث + 1818 بازدید | 89 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من گذاشتم بعد کنکور ببینم واقعا ارزش دیدن داره؟  


اگه کارایه دیگه فتحیو دیدی با اونا مقایسه نکن ،از اونا ضعیفتره اما واس وقت گذرونی خوبه

👻شما روح ندارید،بلکه شما روحی هستید که جسم دارید👻دارای رکورد ۴ بار ترکیدنِ کاربری🏆
چرا زد جیرانو؟؟؟؟ من ندیدم چند وقته☹️

گف. تو مستی هرکی بخاد ب بازیت میگیره و حکم مرگ میدی و خاک ایرانو میبخشی و.. اون مزد تو گوشش فرستادش دهاتشون 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
برای ستاره  باز چقد چرت پرت میگفت  حیف جیران  که بخاطرش از سیاوش شد

خودش خواست

حقش بود

اونسری سیاوش طفلی بهش گفت بیا بریم

گفت من الان عاشق شاه شدم 

کاربر سال ۹۸ /متولد ۸٠/پسر کوچولوی نازم عشقمه😍/ یه دخمل تو راهی ام داریم😍
این تازه تو فیلم به عشقش پر وبال دادن  اصلا مرد عاشق نداریم    

نشد نداره ولی شاهای قاجار یکی از یکی هوسباز تر بودن

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
جیران گفت داداشت بهتر از تو بود  خون شاهبه جوش اومد بیرونش کرد  بعدم جیران حامله اس سر س ...

اره ولی تا اخر بارداریش برنمیگرده اخرشم پسر میزاد و اسمش امیرقاسم میشه و برمیگرده

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
خودش خواست حقش بود اونسری سیاوش طفلی بهش گفت بیا بریم گفت من الان عاشق شاه شدم 

اون سری سر چی جیران بیرون کردن یادم رفته

برای سلامتی دوقولوهام گل پسرم و گل دخترم صلوات بفرستین♥️
در نهایت اون رو هم که فاکتور بگیریم بی کفایت ترین بوده . میبینمش حرصم در میاد 

توی اون زمان قدرت دنیا دست انگلیس و بریتانیا بوده 

اگر بی کفایت محض بودند الان ایران خیلی از اینی ک هست کوچکتر بود .. 

🤍💜 هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد     خدایش در همه حال از بلا نگه دارد     حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست     که آشنا سخن آشنا نگه دارد  🤍💜                                                                                                                                                                                              در رابطه با داستانم: با قلم نه چندان خوبم آمیخته با ناااگفته های تلخ و گفته های آمیخته با احساسات و نیم‌چه خلاقیت داستان سرایی ام ‌🤍          داستان رو قریب به دو سال پیش نوشتم به دیدگاه مقاله یا رمان یا غیره ... بخوانید.  درس عبرت و نکات مفید رو در ذهن بسپارید و تمام!!!   پس خواهشمندممم دوست عزیز و مهربانم از احساس ترحم و دلسوزی و گرفتن شماره و آیدی و ایمیل و عکس من و پیام های ترحم آمیز خودداری کنید !!!  چون هدف از نوشتن گذشته ها،جلب توجه و ترحم نبوده و از اینکه این حس رو به من القا نمیکنید ممنونم 💜!!    بعضی از کسایی که داستانم رو میخونن میخوان بدونن الان چطورم ! من خوبم بدنیستم! شما چطورید؟☺️   
جیران واقعا لیاقت نداش :)))  سیاووش به اون خوبی... چقد عاشقش بود چقد لز جون براش مایه گذاش او ...

پیش اومد اما بازم زن شاه بود و خیانت محسوب میشد حکم قتل خانوادش و..... درهرحال جیران نمیتونست زن. سیاووش بشه 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
اره ولی تا اخر بارداریش برنمیگرده اخرشم پسر میزاد و اسمش امیرقاسم میشه و برمیگرده

خیلی دوس دارم‌ تا بدنیا اومدن پسرش برنگرده ...بعد ناصر بیاد کوهسار بگه این بچه کیه ؟ جیران ازدواج کرده بعد من یعنی ؟ 😂

💚پایتان روی زمین، نگاه تان به بالا، قلبت تان عاشق💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792