2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شاید از چربیه و کراتین هم بی تاثیر نیست راستی گلم یه سوال منم کراتین کردم ولی اصلا نموند به لختی اول ...

ن بابا من فقط همون روز اول لخت بود بعدش موج طبیعی موم برگشت نرم و لطیف مونده ولی صاف شلاقی نیست

پروتیین تراپی موادش فرق داره؟چند درصد صافی ذاره

بله عزیزم فرق دارن با هم 

پروتئین تراپی در اصل صافی نداره ولی به موها جون میده و پروتئین رسانی میکنه موهاتون اگه آسیب داشته باشه بعد پروتئین حجم میگیره 

پروتئین تراپی هر ۴ تا ۶ ماه یکبار برای موهای آسیب دیده لازمه تا سالم بشن 

بیشتر موها رو نرم و سالم تر میکنه تا صاف 

من موها دختر داییم رو پروتئین تراپی کردم فر ریز و در هم بر هم داشت الان موهاش فر درشته و سالم تره در کل لاین سلامت مو هست تا صافی 

بعد پروتئین تراپی میتونید کراتین هم انجام بدید برای صافی موهاتون 

تو مثل یه خواب خوب فانتزی 
خب پس  از اول ریزش مو داشتین ربطی به کراتین نداشته  ارثی نیست ؟یا مشکل تیروئید ندارید؟

جفتشم خیر مامان بابام ی عالم مو دارن 

تیروئیدم سه روز پیش از دادم نرمال بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز