2777
2789
عنوان

کی حس ششم

291 بازدید | 37 پست

به نظرتون من حاملم یا نه این ماه هم ناامید میشم

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیبی چک میتونست بگه حس ششم قوی ای داشت

خب زود برای بی بی

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
انشالله میشی!

ممنون عزیزم

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

عزیزم اخرایا این ماه

وزن۶۵هدف ۵۰💪دیدی تو اوج نا امیدی اونقدری که گریه کردی حس میکنی داری میمری به بن بست رسیدی؟اون لحظه یهو یه شادی میاد تو زندگیت که از ذوقش بخندی میگن اون شادی خدائه🥺 ...راسته که یک حس ششم خیلی قوی هستم اما برای هیچ کس دیگه نه حس ونه حتی فاااال میگیرم چون تاپیکمو تعطیل کردین ومن داشتم واژه واژه میگشتم جواب بدم  تقصیر خودمه....خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند،😏😠
عزیزم اخرایا این ماه

شما حس ششمی

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

انشالله كه اين ماه باشي 

ولي بايد تقريباً بيخيالش باشي

چندوقته اقدامي ؟؟

نشد چون خدا نخواست💔و بلاخره معجزه هميشه اتفاق ميوفته در تاريخ ٠٣/٠٣/٠٣ بيبي چكم مثبت شد💕خدايا خودت مراقبِمون باش🤍 ٠٣/٠٣/١٠آزمايش مثبتمم گرفتم🌾بماند به يادگار از تاريخ ٠٣/٠٥/٠٣ كه خداوند بار ديگه بزرگي ش رو نشونم داد و يه فرشته صحيح و سالم بهم سپرد💙
شما حس ششمی

اره

وزن۶۵هدف ۵۰💪دیدی تو اوج نا امیدی اونقدری که گریه کردی حس میکنی داری میمری به بن بست رسیدی؟اون لحظه یهو یه شادی میاد تو زندگیت که از ذوقش بخندی میگن اون شادی خدائه🥺 ...راسته که یک حس ششم خیلی قوی هستم اما برای هیچ کس دیگه نه حس ونه حتی فاااال میگیرم چون تاپیکمو تعطیل کردین ومن داشتم واژه واژه میگشتم جواب بدم  تقصیر خودمه....خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند،😏😠
انشالله كه اين ماه باشي  ولي بايد تقريباً بيخيالش باشي چندوقته اقدامي ؟؟

سه ماه از اونجا من صبور نیستم تو هیچی انگارکلی

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
اره

خدا کن بشم این ماه بچه اولم چیه 

یا زینب پیش خدا برام واسطه شو که منم مادر بشم یا امام رضا همش میام پیشت پس چرا یک نگاه بهم نکردی یا امام رضا برام واسطه شو پیش خدا بهم یک فرزند سالم صالح  بده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز