2777
2789
عنوان

میگرن 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 416 بازدید | 34 پست
وقتی دردت شروع میشه یا میخواد شروع بشه علائمت چیه؟

شروع میشه میگیره ول میکنه تا چند ساعت که دردش بیشتر میشه حالت تهوع و گردن درد میگیرم اینقدر شدیده یعنی بچه بودم سرمو از دردش میکوبیدم به دیوار به زور با دکتر آروم میشدم الان نمیتونم به نور نگاه کنم دردش میریزه رو صورتم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم مثل تو بودم سیاهدانه بگیر یک ماه صبحها ناشتا یک قاشق سیاهدانه رو بکوب و بهش عسل بزن یک قاشق و بخورش. اسیاب نکن خواصش رو از دس میده و اینک مال هرروزو همون رو درست کن ، نود درصد خوب شدن 

شروع میشه میگیره ول میکنه تا چند ساعت که دردش بیشتر میشه حالت تهوع و گردن درد میگیرم اینقدر شدیده یع ...

وقتی زیاد در معرض باد سرد یا سرما قرار میگیری تو ام چشات تار میشه بعد یواش یواش یه جای سرت شدید درد میگیره بعد نور و صدا اذیتت میکنه؟

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
عزیزم من هم مثل شمام. هر وقت سردرد میگرنی میگیرم حالت تهوع و افت فشار هم پیدا میکنم. بدنم داغ میشه و ...

آخه من کم خونی ندارم تازه چکاپ رفتم خواب منو بدتر میکنه بعضی اوقات ۷ تا قرص میخورم اصلا ساکت نمیشه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
وقتی زیاد در معرض باد سرد یا سرما قرار میگیری تو ام چشات تار میشه بعد یواش یواش یه جای سرت شدید درد ...

آره از دردش فقط دوست دارم وسایل بشکنم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
آره از دردش فقط دوست دارم وسایل بشکنم

من قرص میخورم بعد حتما باید بخوابم نخوابم خوب نمیشه سرمم نباید تکون بدم

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
آخه من کم خونی ندارم تازه چکاپ رفتم خواب منو بدتر میکنه بعضی اوقات ۷ تا قرص میخورم اصلا ساکت نمیشه

مامان منم اونطوری رفته دکتر گفته از کم خوابی سعی کن زمان خوابتو تنظیم کنی خوب بخوابی

من با خواب بدتر میشه

ماله تو شدید تره...درمان با بوتاکس رو شنیدی؟

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
مامان منم اونطوری رفته دکتر گفته از کم خوابی سعی کن زمان خوابتو تنظیم کنی خوب بخوابی

خوابم تنظیمه اما بازم درد میکنه

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز