2777
2789
عنوان

میگرن 😭

416 بازدید | 34 پست

بچه ها یعنی روانی شدم این چه دردیه گریبانم شده تابستون میرم بیرون نور خورشید میزنه به سرم میگرنم عود میکنه زمستون هم باد سرد دوست دارم خودمو از دستش بکشم راحت شم 

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من رفتم طب سنتی

برام فصد سر انجام داد

۲ سال راحت بودم

الان باز شروع شده

میخوام مجدد برم

دکتر قبلی که برام انجام داد فوت شدن

زندگی من سالهای سال درگیر بدبیاری و مشکلات متعدد و ..بود.تلاشم زیاد بود و جوابم کم..دست به طلا میزدم خاک میشد..یه شب از ته دل، از اون ته ، ته از خدا خواستم فقط بهم نشون بده چرا؟ و نشون داد....نذرهای ادا نشده..یه دفتری برداشتم تمام نذرهایی که ادا نکرده بودم رو نوشتم ، به ازای نذرهایی هم که فراموش کرده بود یه ختم ۱۲۴,۰۰۰ صلوات برداشتم و شروع کردم به ادای نذرهام..دونه به دونه رو ادا کردم. سخت بود، زیاد بود، اما اداش کردم..خدا رو شاهد میگیرم که ورق زندگیم برگشت..نمیگم یه شبه پولدار شدم و به عرش رسیدم و ...اما مشکلاتم نصف شد، بدبیاری هام تموم شد و جواب زحماتم رو گرفتم..الان اگر نذری کنم همون لحظه یاداشت میکنم و از همون لحظه شروع میکنم به ادا کردنش..نمازام سر وقته و تاثیرش رو تو زندگیم تو هر ثانیه دارم میبینم...این تجریه زندگی منه..بزرگترین تجربه..داستان کاملش تو تاپیکام هست..
من رفتم طب سنتی برام فصد سر انجام داد ۲ سال راحت بودم الان باز شروع شده میخوام مجدد برم دکتر قب ...

ای وای خدا رحمتش کنه من دیگه خسته شدم 

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
تو طب اسلامی روغن بنفشه کنجدی می گن من امتحان کردم دو۳ هفته خیلی خوبه امتحان کن

نمیدونم چند نفر آبلیمو و روغن مختلف گفتن استفاده کردم حالم بدتر شد

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

وقتی دردت شروع میشه یا میخواد شروع بشه علائمت چیه؟

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
والا هر کاری کردم میگرن شدیده 

عزیزم من هم مثل شمام. هر وقت سردرد میگرنی میگیرم حالت تهوع و افت فشار هم پیدا میکنم. بدنم داغ میشه و تند تند نفس میزنم. هیچ قرصی هم کمکم نمیکنه جز خوابیدن.

یک دکتری گفت باید کم خونیتو درمان کنی و آب زیاد بخوری.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش