2777
2789
عنوان

بارداری

85 بازدید | 8 پست

سلام به همگی

ممنون میشم راهنماییم کنید

من باردارم

۸ هفته ۶ روزمه

رفتم دکتر گفت ی لخته پشت جنین هست

بهم شیاف داد استفاده کنم

امشب یهو زیر دلم شروع کرد به تیر کشیدن

به حدی که به زور گام برمیداشتم

بعد از اون چندبار رفتم دستشویی همش ادرار سفید بود

زنگ زدم دکترم گفت که شیافتو استفاده کن

ولی الان باز درد دارم


میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟

نگرانم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برا زن داداش دوستم دو سه سال پیش گفته بودن کنار بچه ات یه کیسته،دارو دادن ک رفع بشه تو ماه ۶ ام مشخص شد ک دوقلو بارداره،الانم بچه هاش سالمن دوتا پسر تپلی  

خدایا شکرت  
سلام نگران نباش به امیدخداخوب میشه استرس نداشته باش شیاف هاتواستفاده کن استراحت کن اصلا تانیتونی بلن ...

مرسی عزیزم واقعا نگران بودم

اخه فردا ی سفر مهم پیش اومد واسمون

بنظرتون خطرناک برام؟


برا زن داداش دوستم دو سه سال پیش گفته بودن کنار بچه ات یه کیسته،دارو دادن ک رفع بشه تو ماه ۶ ام مشخص ...

عزیزم

راستش شیاف که به من داد من سه تا دونه اخر استفاده نکردم

انقد که باید ببخشید برای دفع مشکل داشتم

ولی امشب دیدم درد دارم سریع استفاده کردم.

عزیزم راستش شیاف که به من داد من سه تا دونه اخر استفاده نکردم انقد که باید ببخشید برای دفع مشکل دا ...

داروهاتو استفاده کن،غذاهای فیبر دار بخور الآنم فصل خرمالو هستش مشکل دفعتو حل می‌کنه.

خدایا شکرت  
داروهاتو استفاده کن،غذاهای فیبر دار بخور الآنم فصل خرمالو هستش مشکل دفعتو حل می‌کنه.

متاسفانه تو بارداری از خرمالو خوشم نمیاد.


مرسی از راهنماییت عزیزم ی دنیا ممنون 😘❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792