سلام به همگی
ممنون میشم راهنماییم کنید
من باردارم
۸ هفته ۶ روزمه
رفتم دکتر گفت ی لخته پشت جنین هست
بهم شیاف داد استفاده کنم
امشب یهو زیر دلم شروع کرد به تیر کشیدن
به حدی که به زور گام برمیداشتم
بعد از اون چندبار رفتم دستشویی همش ادرار سفید بود
زنگ زدم دکترم گفت که شیافتو استفاده کن
ولی الان باز درد دارم
میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟
نگرانم.