2777
2789

من یک بار انجام دادم ولی من معتقدم که اون اتوکشی کراتین ، بدتر پدر مورو در میاره

موهای منو خیلی کشیدن ، خیلی موهام ریخت

فقط 18 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ميخواستم انجام بدم گفتن ريزش مو مياره ترسيدم بدتر شه موهام 

من اینقدر پفه ک با ریزشش مشکلی ندارم میترسم کلا خوب نشه یا اینکه کلی هزینه کنم دوباره خشکتر و بدتر شه موندگار نباشه 😐

🍃ب کوتاهیه آن لحظه شادی ک گذشت، غصه هم میگذرد 🍃
من ميخواستم انجام بدم گفتن ريزش مو مياره ترسيدم بدتر شه موهام 

اگه مواد به ریشه برخورد نکنه ، ریزش نمیاره

باید جای معتبر رفت

ولی اون اتوکشی کراتین از نظر من مو رو اذیت میکنه

فقط 18 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

من الان ۶ ماهه.. اگ شامپو و ماسک خوب استفاده کنی و با حوصله سشوار بکشی میمونه.. برا من هنوز عین روز اوله فقط براق نیست.. ولی از ماه سوم چهارم ریزش شدید میگیری.. از اول قرص یونی زینک بخور برای جلوگیری از ریزش.

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

اتو ميكشن؟

آره دیگه محکم چندین دور باید اتو کنن 

اتو مخصوص داره

فقط 18 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

من یک بار انجام دادم ولی من معتقدم که اون اتوکشی کراتین ، بدتر پدر مورو در میاره موهای منو خیلی کشی ...

بعضی ها هم میگن بعد ی مدت موها از حالت اول هم خشک تر و وز تر میشه یا اینکه حالت چرب میگیره 

🍃ب کوتاهیه آن لحظه شادی ک گذشت، غصه هم میگذرد 🍃
مگه خيلى ميكشن؟از همين اتو معمولياس؟!؟

نه گلم فک کنم اتویی ک دماش ب ۳۶۰ درجه فارنهایت برسه حداقل 

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش