2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

1 سال یا 2 سال، البته هستن کسایی که زوتر هم میرن ولی اگه سنتی باشن بدتره

انقدری که ترقوه ؛ رگ ؛ ته ریش ؛ سینه ؛ باسن ؛             چال لپ ؛ گودی کمر ؛                                               و بقیه پستی بلندی های بدنمون طرفدار داره،            عقاید و اخلاق و خط فکریمون طرفدار نداره!                  توعصر حاضر حتما باید یه چیزیت زده باشه بیرون       یارفته باشه تو                                                        تاشایسته بشی 
1 سال یا 2 سال، البته هستن کسایی که زوتر هم میرن ولی اگه سنتی باشن بدتره

پدرشوهر من7ماه فوت شده جشن های شادی شون میرن نامزدی، عقد بزن برقص میرن وقتی میگم عروسی بگیریم بعد 8ماه میگن پدرمون مرده ما عزا داریم تا بعد سال میگم 0طور جشنهاتونو میرید عزادار نیستید بنظرتون بد میگم

پدرتون فوت شده خدارحمتش کنه اصلا جشن شادی هم نمیرفتید

نه عزیزم فوت نشدن

کلی گفتم اگر پدری فوت کنه..تا یکسال سیاه پوشن ،و به احترامش مجلس شادی هم نمیرن

شیرومه ، شیر اشکنا ، شیروم ره وه بیشه 💔بیشنه تش بزنین ، تر و خشک با ریشه ، دای تر و خشک با ریشه 💔

پدرشوهر من7ماه فوت شده جشن های شادی شون میرن نامزدی، عقد بزن برقص میرن وقتی میگم عروسی بگیریم بعد 8م ...

آره واقعا، مگه رقص تو مراسم مردم چه فرقی با رقص تو مراسم خود آدم داره،

انقدری که ترقوه ؛ رگ ؛ ته ریش ؛ سینه ؛ باسن ؛             چال لپ ؛ گودی کمر ؛                                               و بقیه پستی بلندی های بدنمون طرفدار داره،            عقاید و اخلاق و خط فکریمون طرفدار نداره!                  توعصر حاضر حتما باید یه چیزیت زده باشه بیرون       یارفته باشه تو                                                        تاشایسته بشی 
نه عزیزم فوت نشدن کلی گفتم اگر پدری فوت کنه..تا یکسال سیاه پوشن ،و به احترامش مجلس شادی هم نمیرن

ببخشید عزیزم ان شا الله سایه پدرتون همیشه بالا سرتون باشه اره درسته ولی بعضیها برا خودشون قانون دارن نمیگیرن مراسم شادی ولی مراسم جشن میرن 

گرفتن یک سال  رفتن نمیدونم شاید شش ماه

الان نگاه مردم تغییر کرده بعد از چهلم اگه بخوان حتی بچه ها عقد ساده مثل مهمونی میگیرن میرن سر زندگیشون.اما همه تا یک سال حرمت نگه میدارن نه جشن میرن نه جشن میگیرن.به نظرم کسی که حرمت پدر نگه نداره با ازمون بخواد نگه نداریم ارزش زندگی نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مادرشوهرم

z_m_k_m_l | 9 دقیقه پیش

دانشگاه

ramtin76 | 54 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز