2777
2789
عنوان

جن جوراب دزد😂😂😂

446 بازدید | 33 پست

سلام بچه ها من یه جفت جوراب نو خریده بودم یه بار پوشیدم اومدم خونه دراوردم گذاشتم رو تخت خوابمون فرداش که خواستم برم بیرون هرچی رو تختو نگا کردم نبود که نبود کلی گشتم این کمد اون کمد نبود که نبود بعد امروز صبح از خواب پاشدم برم بیرون رو‌تخت بود دقیقا جلو چشم یعنی امکان نداره ندیده باشمشون خلاصه که جن ما جوراب دزده😂😂😂

من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو‌روی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماعم خونمون ی جن دزد داره😐

اون هفته یه جفت جوراب نو خریدما دوتاشو گذاشتم رو مبل

الان یکیش هس اون یکیش نیس همه جاهم زیرورو کردم نیستتت😐💔

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

حتما لازم داشته دیگه اشکال نداره 🤣🤣

اخه یه جفت دیگه نو گم کردم تو خود خونه اینارو هم‌نو خریده بودم چون کفشام اسپرت بود حتما باید میپوشیدم دوباره بی جوراب موندم نامرد حداقل جفت قبلیو بیار😂😂😂

من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو‌روی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰
اینا حقیقت داره متاسفانه تو خونه ماهم هست هیو وقت اینجور تاپیکا نظر نمیدم چون حرفامو کسی باور نمی ...

اره دقیقا

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

تو خونه ما اینقدر همه چی گم میشه ک شوهرم پریروز میگفت تو زنجان ی دعا نویس خوب پیدا کردم بریم ببینیم جن داره خونه یا ن😂😂

بعضی موقه ها داد میزنم بیا سشوارو بذار سرجاش بینانوس 

سشوارمون غیب شده 

❤DaYaNa❤   من از دیوانه ها دیدم هزاران عاقل مرده  ∆              ❤خدا❤
ما لباسشوییمون جوراب دزده اونم به لنگه فقط میدزده😒

نه خداروشکر لباسشویی ما از این غلطا نمیکنه😂😂

من به دنبه هایم وعده اب شدن دادم یک بار برای همیشه تصمیمت رو بگیرو انجامش بده نمیشه که هرچی دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو‌روی ترازو ببینی نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو اینه از اندامت لذت ببری. نمیشهاندازه دونفر بخوری ولی به سایز یه نفر لباس بپوشی همین الان شروع کن با یه اراده قوی اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو اینه از خواب بیدار میشی وزن شروع ۷۶ وزن فعلی۶۰ وزن هدف ۶۰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز