انشالله به زودی مادر میشی گلم منم بدتر از شمام سه ماه سیپروترون مصرف کردم واسه تنظیم پریودی از امروز لکه بینیه خفیف دارم یه حسی بهم میگه تنبلیم برگشته از الان ناامیدم امشب به شوهرم میگم فکر نمی کنم این ماهم جواب بگیرم دو سال نیمه اقدامم، عزیزم مشکلت باردار نشدن نیست شما باید پیش دکتر حاذقی برید تا علت ایست قلبی هارو متوجه بشه و درمان درستو بگه