2777
2789
عنوان

طلا

| مشاهده متن کامل بحث + 45 بازدید | 51 پست

اخه من باشگاه میرم یبار پرسیدن طلاس یابدل..گفتم طلا .حالا مربیمون ازاون موقع روزی صدبار میپرسه چندگرمه؟؟چه قشنگه..خیلی خوشم میادازش..بعد یکی دیگ به شوخی گفت بیابدزدیمش😕😕🤣الان به خانوادم گفتن ...گفتن ازما گفتنه ننداز

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گوشواره من ۳/۵گرمه  گردنبندو نمیدونم فکرمیکنم ۴.۵گرمی باشه

اهوم...والا من وضع مالیممم خوب نیس..وگرنه اصلغ برام مهم نبود

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑
اهوم...والا من وضع مالیممم خوب نیس..وگرنه اصلغ برام مهم نبود

کلا نباشه بهتره 

ینفر انگشترمنو از تو خونم برداشت برد ۵گرم بود 

الان فقط گوشواره و گردنبند بااینکه دستبندم دوس دارم ولی دراوردم

نگاه به نام کاربریم نکنید خب هرچی گذاشتم گفت تکراریه مجبورشدم🙈
کلا نباشه بهتره  ینفر انگشترمنو از تو خونم برداشت برد ۵گرم بود  الان فقط گوشواره و گردنب ...

☹️☹️☹️☹️ای باباااا

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑

من سال سوم دبیرستان پنج تا النگو امارتی بزرگ داشتم پوستم روشن بود خیلی نما داشتن رو دستم میخاستن بدزدنم بخاطرشون اونقد توش قلب گرفتم ک حاضر نیستم هیچ طلایی بندازم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز