2777
2789
عنوان

طلا

| مشاهده متن کامل بحث + 45 بازدید | 51 پست

اخه من باشگاه میرم یبار پرسیدن طلاس یابدل..گفتم طلا .حالا مربیمون ازاون موقع روزی صدبار میپرسه چندگرمه؟؟چه قشنگه..خیلی خوشم میادازش..بعد یکی دیگ به شوخی گفت بیابدزدیمش😕😕🤣الان به خانوادم گفتن ...گفتن ازما گفتنه ننداز

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گوشواره من ۳/۵گرمه  گردنبندو نمیدونم فکرمیکنم ۴.۵گرمی باشه

اهوم...والا من وضع مالیممم خوب نیس..وگرنه اصلغ برام مهم نبود

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑
اهوم...والا من وضع مالیممم خوب نیس..وگرنه اصلغ برام مهم نبود

کلا نباشه بهتره 

ینفر انگشترمنو از تو خونم برداشت برد ۵گرم بود 

الان فقط گوشواره و گردنبند بااینکه دستبندم دوس دارم ولی دراوردم

نگاه به نام کاربریم نکنید خب هرچی گذاشتم گفت تکراریه مجبورشدم🙈
کلا نباشه بهتره  ینفر انگشترمنو از تو خونم برداشت برد ۵گرم بود  الان فقط گوشواره و گردنب ...

☹️☹️☹️☹️ای باباااا

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑

من سال سوم دبیرستان پنج تا النگو امارتی بزرگ داشتم پوستم روشن بود خیلی نما داشتن رو دستم میخاستن بدزدنم بخاطرشون اونقد توش قلب گرفتم ک حاضر نیستم هیچ طلایی بندازم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز