2777
2789
عنوان

پریود

99 بازدید | 14 پست

سلام دوستان من نامزدم مرداد ماه رابطه داشتم بعدش هرماه سروقت پریود شدم و ازامایشم منفی بود برای اولین بار پریودم 4روز عقب افتاده خیلی نگرانم که نکنه چیزی شده کلی زعفرونو چیزایی که بقیه گفتن خوردمو اثر نداشته ولی دلدرد دارم میگیره ول میکنه بنظرتون چیکار کنم البته خیلیم این ماه استرس داشتم و با حال بد گذشت  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم شما که تاپیکات همه ترس از بارداریه 

چرا تو عقد رابطه دارین؟؟؟

و اگه میگین زن و شوهرین و دوست دارین پس چرا استرس دارین 

هر چیزی ریسک خودشو داره

چون تو رو دارم ، همه دارم🤩دگرم هیچ نباید🤷‍♀️
عزیزم شما که تاپیکات همه ترس از بارداریه  چرا تو عقد رابطه دارین؟؟؟ و اگه میگین زن و شوهرین و ...

اخه جواب درستی نمیگیرم😂ما کلا یکبار رابطه داشتیم اونم بدون دخول اونم اینطور شد.. البته الان ترس بارداری ندارم ترس از چیزی دیگه دارم که نکنه طوری شده باشم😂

اخه جواب درستی نمیگیرم😂ما کلا یکبار رابطه داشتیم اونم بدون دخول اونم اینطور شد.. البته الان ترس بار ...

اووو کامل نباشه یک درصد شاید باردار باشی که اونم بازم ممکن نیست خیالت راحت

چون تو رو دارم ، همه دارم🤩دگرم هیچ نباید🤷‍♀️
اووو کامل نباشه یک درصد شاید باردار باشی که اونم بازم ممکن نیست خیالت راحت

ازمایش دادم منفی بود پریودم شدم بعدش ولی این ماه نه که میگم شاید برا تغییر فصله یا استرس

ازمایش دادم منفی بود پریودم شدم بعدش ولی این ماه نه که میگم شاید برا تغییر فصله یا استرس

ان ستاره چیزی نیست بیشتر ی هفته شد آزمایش بده

چون تو رو دارم ، همه دارم🤩دگرم هیچ نباید🤷‍♀️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792